نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۴

انتشار اولین تریلر فیلم پینوکیو دیزنی با بازی تام هنکس

والت دیزنی اولین تریلر فیلم Pinocchio را منتشر کرده است که در این تریلر شاهد حضور پدر ژپتو با بازی تام هنکس و دیگر شخصیت‌های پینوکیو هستیم.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فیلم Pinocchio منتشر شده است. دیزنی امروز اولین تریلر فیلم لایو اکشن پینوکیو را منتشر کرد که بیشتر تمرکز آن روی نمایش دنیای فیلم، پدر ژپتو با بازی تام هنکس و دیگر شخصیت‌های دنیای فیلم Pinocchio است و پینوکیو خود حضور کمرنگی در این تیزر تریلر دارد. صد البته این فیلم هنوز جای کار بیشتری روی جلوه‌های ویژه دارد و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در پایان مشخص شد که فیلم Pinocchio در تاریخ ۸ سپتامبر امسال (۱۷ شهریور) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. علاوه‌بر تریلر، والت دیزنی اولین پوستر فیلم Pinocchio را نیز منتشر کرده است که تمرکز این پوستر روی پینوکیو است و می‌توان نگاه کامل‌تری به این شخصیت و طراحی آن داشت که شباهت زیادی به نسخه انیمیشن پینوکیو دارد:

پینوکیو در اولین پوستر فیلم Pinocchio

تام هنکس در نقش پدر ژپتو، بنجامین ایوان اینزورث در نقش پینوکیو، جوزف گوردون لویت در نقش جیمینی کریکت، سینتیا اریوو در نقش پری آبی، لوک ایوانز در نقش کوچمن شرور، کیگان-مایکل کی در نقش جانِ راستگو و لورین براکو در نقش سوفیا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pinocchio حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. رابرت زمکیس با سابقه‌ی کارگردانی فیلم Back to the Future و فیلم Forrest Gump، وظیفه کارگردانی فیلم پینوکیو را بر عهده داشته است.

علاوه‌بر کارگردانی، زمکیس به‌همراه کریس ویتز و سایمن فارنابی در نوشتن فیلمنامه فیلم Pinocchio نیز نقش داشته است. فیلم Pinocchio داستان آشنا خلق یک پسر چوبی توسط یک مرد تنها به‌نام ژپتو را دنبال می‌کند که به یک پسر بچه چوبی تبدیل می‌شود که حالا پینوکیو در تلاش است تا به یک انسان و پسر بچه واقعی تبدیل شود. فیلم پینوکیو درواقع بازسازی لایو اکشن انیمیشن Pinocchio است که خود انیمیشن اقتباسی از داستان ماجراهای پینوکیو اثر کارلو کلودی بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده