نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۸

فصل چهارم سریال مندلورین در دست ساخت است

جان فاورو، سازنده سریال مندلورین در یک مصاحبه از شروع نوشتن و نگارش فیلمنامه فصل چهارم سریال The Mandalorian خبر داده است.

پخش فصل سوم سریال The Mandalorian در ماه فوریه ۲۰۲۳ (بهمن-اسفند امسال) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل جدید سریال مندلورین در دست ساخت است. جان فاورو، سازنده این سریال محبوب در مصاحبه با CinemaBlend در حاشیه جشن جنگ ستارگان تایید کرد که آن‌ها هم‌اکنون در حال نوشتن و نگارش فیلمنامه فصل چهارم سریال The Mandalorian هستند.

فاورو در ادامه به تمجید از فرمت تلویزیون پرداخت و گفت آن‌ها در تلویزیون مجبور نیستند یک داستان را تنها در یک ساعت و نیم تا دو ساعت روایت کنند و آن‌ها می‌توانند داستان خود را به آرامی روایت کنند. فاورو در ادامه گفت: «دیو فیلونی هم‌اکنون در حال ساخت سریال Ahsoka است و این موضوع به نوشتن فیلمنامه‌های فصل چهارم سریال مندلورین کمک زیادی می‌کند تا کار دقیق‌تری را ارائه دهیم.»

جان فاورو

فاورو در ادامه در مورد مندلورین و نحوه نوشتن داستان و تفاوتش با گذشته صحبت کرد. او گفت که اکنون طرفداران سوالات زیادی در مورد سریال The Mandalorian دارند که باید به آن پاسخ داده شود. فاورو توضیح داد: «زمانی‌که در حال نوشتن فصل اول مندلورین بودم، می‌توانستم هرکاری انجام دهم، اما اکنون باید بفهمیم که چرا مندلورین‌های خاص و متفاوتی وجود دارند و چه گروهی کلاه سر می‌کنند و چه گروهی این کار را انجام نمی‌دهند و چه اتفاقی در سیاره مندلور رخ می‌دهد و بو کاتان در حال چه کاری است؟ او چه احساسی اکنون دارد؟ دارک‌سیبر کجاست؟ »

پدرو پاسکال، کتی سکف، کارل ویترز، جانکارلو اسپوزیتو، امیلی اسوالو کریستوفر لوید و ایمی سداریس، از جمله بازیگرانی هستند در فصل سوم سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل گذشته، جان فاورو و دیو فیلونی وظیفه ساخت فصل سوم سریال مندلورین را بر عهده دارند. فصل سوم این سریال از دنیای جنگ ستارگان در ۸ قسمت تولید شده است. همچنین برایس دالاس هاوارد برای کارگردانی یک قسمت از فصل سوم سریال The Mandalorian بازگشته است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده