نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۹

فاش شدن تریلر مخفیانه بخش دوم فصل چهارم سریال Stranger Things

پس از پایان بخش اول فصل چهارم سریال Stranger Things، طرفداران می‌توانستند تریلر مخفیانه بخش دوم را مشاهده کنند که حالا این تریلر فاش شده است.

ادامه خبر و تریلر ممکن است بخش اول فصل چهارم سریال Stranger Things را فاش کند

.

.

.

روز جمعه گذشته بالاخره پس از نزدیک به بیش از دو سال انتظار بخش اول فصل چهارم سریال Stranger Things از شبکه نتفلیکس پخش شد و توانست مورد توجه کاربران این سرویس استریم قرار بگیرد. بسیاری اعتقاد دارند که سریال Stranger Things 4 تاریک‌تر، بزرگ‌تر و جاه‌طلبانه‌تر از همیشه بازگشته است، اما بخش اول این فصل با کلیف‌هنگر بزرگی به پایان رسید که در پایان متوجه ریشه شخصیت وکنا، شخصیت شرور این فصل و ارتباطش با ایلون بودیم.

حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر نیمه دوم فصل چهارم سریال Stranger Things فاش شده است. این تریلر درواقع در پایان بخش اول فصل جدید این سریال پنهان شده بود که طرفداران می‌توانستند با انجام چند ترفند آن را تماشا کنند، اما طبق انتظار این تریلر توسط طرفداران فاش و به اشتراک گذاشته شده است که در آن شاهد اتفاقات دو قسمت پایانی فصل چهارم سریال Stranger Things هستیم که بدون شک می‌تواند باعث هیجان زده شدن طرفداران سریال شود. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین طبق اطلاعاتی که نتفلیکس قبلا از مدت زمان قسمت‌های فصل چهارم سریال Stranger Things منتشر کرده بود، قسمت هشتم قرار است ۱ ساعت و ۲۵ دقیقه و قسمت نهم و پایانی ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه باشند که مانند قسمت هفتم بیشتر حکم یک فیلم سینمایی را دارند که صد البته بسیاری پس از تجربه قسمت هفتم حالا از این مدت زمان نه‌تنها نگران نیستند، بلکه آن را نکته مثبتی می‌دانند. لازم به ذکر است که سریال Stranger Things برای فصل پنجم و پایانی نیز تمدید شده است.

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، رابرت انگلاند، جیمی کمپبل بور، ادورادو فرانکو، جوزف کوئین، ایمیبث مک‌نالتی، مایلز ترویت، رجینا تینگ چن و گریس ون دین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه فصل گذشته وظیفه ساخت سریال Stranger Things 4 نیز بر عهده برادران دافر بوده است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده