نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۱

ظاهر بسیار متفاوت بردلی کوپر در اولین تصاویر فیلم جدید نتفلیکس

نتفلیکس اولین تصاویر رسمی فیلم Maestro را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور بردلی کوپر و کری مولیگان هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی فیلم Maestro منتشر شده است. به‌تازگی مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم زندگینامه لئونارد برنستاین رسما آغاز شده و به همین منظور نتفلیکس اولین تصاویر رسمی این فیلم موردانتظار را منتشر کرده است. در بخشی از تصاویر شاهد حضور بردلی کوپر و کری مولیگان هستیم و در دو تصویر دیگر می‌توان شاهد ظاهر بسیار متفاوت و سالخورده کوپر در نقش لئونارد برنستاین بود و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

بردلی کوپر در نقش لئونارد برنستاین، کری مولیگان در نقش فلیسیا مونتلگره (همسر لئونارد برنستاین)، جرمی استرانگ در نقش جان گروئن، مایا هاوک در نقش جیمی برنستاین (دختر لئونارد برنستاین) و مت بومر، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Maestro حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. بردلی کوپر وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد که جاش سینگر به نوشتن فیلمنامه فیلم Maestro به کوپر کمک کرده است.

جاش سینگر بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Spotlight شناخته می‌شود که برای آن جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال را دریافت کرده است. سینگر همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Post و فیلم First Man را بر عهده داشته است. علاوه‌براین، فیلم Maestro قرار است دومین تجربه کارگردانی بردلی کوپر باشد که او پیش از این فیلم A Star Is Born را در سال ۲۰۱۸ کارگردانی کرده بود. کوپر تاکنون ۹ بار به‌عنوان بازیگر، تهیه‌کننده و نویسنده فیلمنامه نامزد دریافت جایزه اسکار شده، اما هرگز این جایزه را دریافت نکرده است.

اتفاقات فیلم Maestro قرار است بیش از ۳۰ سال از زندگی برنستاین را نمایش دهد و این فیلم قرار است داستان ازدواج برنستاین با فلیسیا مونتلگره را روایت کند. آن‌ها درنهایت صاحب سه فرزند شدند. اگرچه هنوز تاریخ پخش دقیق یا حدودی این فیلم از نتفلیکس مشخص نیست، اما در این اثر قرار است شاهد حضور تهیه‌کنندگان سرشناسی چون مارتین اسکورسیزی، استیون اسپیلبرگ، اما تیلینگر کاسکاف، تاد فیلیپس و کریستی ماکوسکو کریگر، باشیم. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده