نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۶

ساخت چند انیمیشن جدید از دنیای جنگ ستارگان برای دیزنی پلاس

لوکاس فیلم سه انیمیشن جدید از دنیای جنگ ستارگان برای پخش از شبکه دیزنی پلاس را معرفی کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در حاشیه برگزاری جشن جنگ ستارگان، چند انیمیشن دیگر از دنیای Star Wars برای پخش از سرویس استریم دیزنی پلاس معرفی شده‌اند. درکنار برنامه گسترده لوکاس فیلم برای سریال‌های این مجموعه محبوب، این استودیو بخش انیمیشن را فراموش نکرده و سه انیمیشن جدید معرفی کرده است. اولین انیمیشن Young Jedi Adventures نام دارد که اتفاقات آن در دوران The High Republic جریان خواهد داشت.

لوگو انیمیشن Young Jedi Adventures

این سریال انیمیشنی داستان گروهی از پادوان‌های جوان را دنبال می‌کند در حال آموزش در راه فورس برای تبدیل شدن به جدای هستند و باید شفقت، انضباط شخصی، کار گروهی، صبر و دوستی را یاد بگیرند. انیمیشن Young Jedi Adventures در بهار سال ۲۰۲۳ از شبکه دیزنی پلاس و دیزنی جونیور پخش خواهد شد. Tales of the Jedi دیگر سریال انیمیشنی جدید معرفی شده توسط لوکاس‌فیلم است که این اثر قرار است یک سریال انیمیشنی آنتولوژی باشد که هر قسمت داستان یک جدای را دنبال خواهد کرد.

لوگو انیمیشن Tales of the Jedi

اتفاقات این انیمیشن در دوران پیش درآمد Star Wars جریان خواهد داشت. انیمیشن Tales of the Jedi در پاییز امسال از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. در طول این سریال انیمیشنی قرار است شاهد داستان‌هایی از جمله مبارزه کونت دوکو جوان با میس ویندو تا منشا داستانی آسوکا تانو باشیم. لوکاس‌فیلم تایید کرد که سه قسمت از این سریال به آسوکا تانو در دوره‌های مختلف اختصاص دارد و طرفداران بیشتر می‌توانند با ریشه این شخصیت آشنا شوند. در ادامه می‌توانید تصاویری از آسوکا تانو و مادرش در انیمیشن Tales of the Jedi را مشاهده کنید:

مادر آسوکا تانو در دهکده در انیمیشن Tales of the Jedi

مادر آسوکا تانو در انیمیشن Tales of the Jedi

همچنین جنینا گاوانکار که پیش از این به‌عنوان صداپیشه و بازیگر موشن کپچر در بازی Star Wars Battlefront II حضور داشته، صداپیشگی شخصیت مادر آسوکا تانو را در در انیمیشن Tales of the Jedi بر عهده دارد. علاوه‌براین، انیمیشن لگویی دیگری از دنیای جنگ ستارگان معرفی شده است. انیمیشن Lego Star Wars: Summer Vacation قرار است در تاریخ ۵ اوت (۱۴ مرداد) از دیزنی پلاس پخش شود و در ادامه می‌توانید پوستر آن را مشاهده کنید:

پوستر انیمیشن Lego Star Wars: Summer Vacation


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده