نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۶

بازگشت برایس دالاس هاوارد برای کارگردانی فصل سوم سریال The Mandalorian

برایس دالاس هاوارد که پیش از این سه قسمت از سریال‌های دنیای مندلورین را کارگردانی کرده بود، برای کارگردانی یک قسمت از فصل سوم سریال The Mandalorian بازگشته است.

مراسم جنگ ستارگان در حال برگزاری است و در طول آن لوکاس فیلم تایید کرد که پخش فصل سوم سریال The Mandalorian در ماه فوریه ۲۰۲۳ (بهمن-اسفند امسال) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فصل سوم سریال مندلورین منتشر شده است. هالیوودریپورتر گزارش داد که برایس دالاس هاوارد، بازیگر فیلم Jurassic World: Dominion یک قسمت از فصل سوم سریال The Mandalorian را کارگردانی کرده است.

این اپیزود درواقع چهارمین قسمتی است که هاوارد در دنیای جنگ ستارگان آن را کارگردانی کرده است. او پیش از این قسمت Sanctuary از فصل اول سریال مندلورین و قسمت The Heiress از فصل دوم این سریال محبوب را کارگردانی کرده بود. هاوارد همچنین قسمت Return of the Mandalorian را برای سریال The Book of Boba Fett کارگردانی کرده است که از آن به‌عنوان یکی از بهترین قسمت‌های مجموعه مندلورین یاد می‌شود. مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال مندلورین هم‌اکنون به پایان رسیده است و این سریال مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند.

دین جارین با دارک سیبر در قسمت پنجم سریال The Book of Boba Fett با نام بازگشت مندلورین

پدرو پاسکال، کتی سکف، کارل ویترز، جانکارلو اسپوزیتو، امیلی اسوالو کریستوفر لوید و ایمی سداریس، از جمله بازیگرانی هستند در فصل سوم سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل گذشته، جان فاورو و دیو فیلونی وظیفه ساخت فصل سوم سریال مندلورین را بر عهده دارند. فصل سوم این سریال از دنیای جنگ ستارگان در ۸ قسمت تولید شده است.

همچنین سریال Ahsoka، دیگر سریال دنیای مندلورین است که به‌تازگی مراحل فیلم‌برداری و تولید آن آغاز شده است. هالیوودریپورتر می‌گوید که دیو فیلونی که وظیفه ساخت سریال آسوکا را بر عهده دارد، چند قسمت این سریال را کارگردانی خواهد کرد. سریال Ahsoka نیز قرار است در سال ۲۰۲۳ از شبکه دیزنی پلاس پخش شود. علاوه‌براین، پیتر رمزی، کارگردان برنده یک جایزه اسکار برای انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse قرار است حداقل یک قسمت از سریال Ahsoka را کارگردانی کند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده