نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۸

نمایش اعضای گروه ایلومیناتی در تصاویر جدید فیلم دکتر استرنج 2

مارول استودیو تصاویر جدیدی از فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را منتشر کرده که تمرکز آن روی اعضای گروه ایلومیناتی است.

ادامه خبر ممکن است بخش‌هایی از اتفاقات فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را فاش کند

.

.

.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness منتشر شده است. مارول استودیو به‌تازگی تصاویر جدیدی از فیلم Doctor Strange 2 را منتشر کرده که تمرکز آن روی معرفی ۴ عضو گروه ایلومیناتی است. در این تصاویر می‌توانیم کارل موردو با با بازی چیویتل اجیوفور، بلک بولت با بازی انسون مونت، کاپیتان کارتر با بازی هایلی اتول و کاپیتان مارول با بازی لاشانا لینچ را مشاهده کنیم:

صد البته این گروه دارای دو عضو دیگر نیز است که در این تصاویر شاهد حضور آن‌ها نیستیم. مارول استودیو پیش از این حضور پاتریک استوارت در نقش پروفسور ایکس را در فیلم دکتر استرنج 2 را فاش کرده بود، اما در این تصاویر شاهد حضورش نیستیم که تا حدی عجیب است. حالا باید دید دلیل عدم نمایش عضو ششم چیست و بسیاری اعتقاد دارند که مارول استودیو در ابتدا می‌خواهد یک تایید بزرگ را انجام دهد و سپس حضور آن را رسمی اعلام کند.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness تاکنون بیش از ۸۱۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۳۵۴/۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۴۶۱/۶ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. فیلم Doctor Strange 2 هم‌اکنون پر فروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۲ و دومین فیلم پر فروش دوران همه‌گیری ویروس کرونا است.

بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن، بندیکت وانگ، چیویتل اجیوفور، ریچل مک‌آدامز، سوچیل گومز، پاتریک استوارت، انسون مونت، لاشانا لینچ، هایلی اتول و مایکل استولبارگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سم ریمی، کارگردان سه‌گانه فیلم Spider-Man و سه‌گانه فیلم Evil Dead، وظیفه کارگردانی و مایکل والدرون، سازنده سریال Loki وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Strange 2 را بر عهده داشته‌اند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده