نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۳

نقش آفرینی جودی فاستر در فصل چهارم سریال True Detective

جودی فاستر پس از توافق با شبکه HBO به‌عنوان اولین بازیگر به فصل چهارم سریال True Detective اضافه شده است.

ماه اسفند گذشته خبری منتشر شد مبنی‌براینکه شبکه HBO در حال ساخت فصل چهارم سریال True Detective است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر فصل چهارم سریال کارآگاه حقیقی مشخص شده است. ددلاین گزارش داد که جودی فاستر، بازیگر فیلم The Silence of the Lambs پس از توافق با شبکه HBO قرار است در سریال True Detective: Night Country به ایفای نقش بپردازد.

ایسا لوپز، نویسنده فیلم Tigers Are Not Afraid و فیلم Secondary Effects وظیفه نوشتن فیلمنامه فصل جدید این سریال کارآگاهی را بر عهده دارد. همچنین بری جنکینز، کارگردان برنده جایزه اسکار برای فیلم Moonlight در فصل چهارم سریال True Detective حضور خواهد داشت. در صورت اینکه فصل جدید این سریال آنتولوژی جلوی دوربین برود، لوپز وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت یا آزمایشی سریال True Detective: Night Country را بر عهده خواهد داشت و به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز شاهد حضورش خواهیم بود.

شخصیت‌های راست کول و مارتین هارت در سریال True detective

جودی فاستر نقش کاراگاه لیز دانورس را در سریال True Detective: Night Country بر عهده دارد و علاوه‌بر بازی، شاهد حضور فاستر به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال خواهیم بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات فصل چهارم سریال کارآگاه حقیقی در دسترس نیست، اما نیک پیزولاتو که وظیفه ساخت سه فصل اول سریال True Detective را بر عهده داشته، ظاهرا قرار نیست برای ساخت فصل چهارم بازگردد.

سریال True Detective درواقع یک سریال آنتولوژی و درام جنایی است که هر فصل دارای داستان و شخصیت‌های متفاوتی است. جودی فاستر پیش از این ۲ بار و برای بازی در فیلم The Accused و فیلم The Silence of the Lambs موفق به دریافت جایزه اسکار شده است. او همچنین دو بار و برای بازی در فیلم Taxi Driver و فیلم Nell نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود. سال گذشته شاهد حضور او در سریال The Mauritanian بودیم او اخیرا در فیلم Nyad بازی کرده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده