نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۳

تکذیب شایعه حضور برایس دالاس هاوارد در ریبوت فیلم Fantastic Four

برایس دالاس هاوارد شایعات منتشر شده مبنی‌بر اینکه او نقش زن نامرئی را در ریبوت فیلم Fantastic Four بازی می‌کند، تکذیب کرد.

اخیرا شایعاتی منتشر شده است مبنی‌براینکه برایس دالاس هاوارد، بازیگر مجموعه فیلم دنیای ژوراسیک قرار است نقش زن نامرئی را در ریبوت فیلم Fantastic Four بازی کند. حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، این شایعات رسما تکذیب شده‌اند. طبق ویدویی که در TikTok منتشر شده، هاوارد در حاشیه تور مطبوعاتی فیلم Jurassic World: Dominion در حال دادن امضا به طرفداران بود که یک عروسک فانکو زن نامرئی به او داده می‌شود و او در ادامه قسم می‌خورد که او قرار نیست نقش سوزان استورم را در فیلم چهار شگفت انگیز بازی کند.

هاوارد البته درنهایت این عروسک را امضا کرد و صد البته تاکید کرد که او قصد خاصی از این موضوع ندارد. اگرچه بسیاری اعتقاد دارند که این تکذیب تا پیش از معرفی بازیگران ریبوت فیلم Fantastic Four عادی می‌تواند باشد، اما در بازه زمانی فعلی کمی بعید است که حضور بازیگری در این فیلم قطعی شده باشد. ماه گذشته بود که جان واتس که سه‌گانه اخیر مرد عنکبوتی را کارگردانی کرده، اعلام کرد که از وظیفه کارگردانی ریبوت فیلم Fantastic Four انصراف داده است.

آقای شگفت‌انگیز، هیومن تورچ، زن نامرئی و تینگ

مارول استودیو هنوز جایگزین واتس برای صندلی کارگردانی فیلم چهار شگفت‌انگیز را انتخاب و معرفی نکرده است. اگرچه ممکن است در کامیک کان سن دیگو امسال اخبار جدیدی در رابطه با این فیلم منتشر شود و از هم‌اکنون نظریه‌های زیادی در مورد کارگردان و بازیگران احتمالی ریبوت فیلم Fantastic Four در هر حال مطرح شدن است. همچنین مدتی پیش مشخص شد که گرنت کورتیس و نیک پپین، تهیه‌کنندگان سریال Moon Knight قرار است به‌عنوان تهیه‌کننده در ریبوت فیلم Fantastic Four حضور داشته باشند.

فیلم Jurassic World: Dominion، اثر بعدی برایس دالاس هاوارد است که این فیلم برای اکران در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) برنامه‌ریزی شده است. هاوارد البته با دنیای مارول غریبه نیست و پیش از این نقش گوئن استیسی را در فیلم Spider-Man 3 بازی کرده بود. او همچنین اخیرا در فیلم Argylle برای شبکه اپل تی وی پلاس بازی کرده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده