نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۱۳

انتشار اولین تریلر سریال Willow دیزنی پلاس | اعلام تاریخ پخش

در طول مراسم جنگ ستارگان اولین تریلر سریال Willow پخش شد و در پایان تاریخ پخش این سریال از دیزنی پلاس اعلام شده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در حاشیه برگزاری جشن جنگ ستارگان، لوکاس فیلم اولین تریلر سریال Willow را منتشر کرده است. در این تریلر به دنیای فانتزی این مجموعه کمتر شناخته شده لوکاس فیلم باز می‌گردیم که حال و هوایی جذاب و مشابه فیلم آن را دارد و در طول تریلر بخش‌های زیادی از اتفاقات سریال Willow و شخصیت‌های اصلی آن تا بازگشت ویلو آفگود نمایش داده می‌شود. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین لوکاس فیلم تایید کرد که پخش سریال Willow از روز چهارشنبه، ۳۰ نوامبر امسال (۹ آذر) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. وارویک دیویس، الی بمبر، روبی کروز، ارین کلیمن، تونی ریوولوری، آمر چادا پتل، دمپسی بریک، روزابل لورنتی سلرز، تالیسا گارسیا و رالف اینسون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Willow حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین ران هاوارد، کارگردان فیلم Willow به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال ویلو بازگشته است.

اتفاقات سریال Willow قرار است چندین سال پس از حوادث فیلم اصلی که در سال ۱۹۸۸ اکران شد، جریان داشته باشد که در این سریال قرار است شاهد بازگشت وارویک دیویس در نقش «ویلو آفگود» نیز باشیم. جاناتان کاسدان، نویسنده فیلمنامه فیلم Solo: A Star Wars Story، به‌عنوان شورانر و نویسنده در سریال Willow حضور دارد و وندی مریکل، تهیه‌کننده سریال Arrow، به‌عنوان دستیار شورانر به او در ساخت این سریال فانتزی کمک کرده است. 


منبع Engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده