نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۸

انتشار اولین تریلر سریال جدید جنگ ستارگان با نام Andor | اعلام تاریخ پخش

در حاشیه جشن جنگ ستارگان، لوکاس فیلم اولین تریلر سریال Andor را منتشر کرد که در این تریلر تاریخ پخش این سریال مشخص شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در حاشیه برگزاری جشن جنگ ستارگان، اولین تریلر سریال Andor منتشر شده است. در اولین تریلر سریال پیش درآمد فیلم Rogue One شاهد تصاویری از دنیای این سریال و بخشی از اتفاقات و شخصیت‌های آن هستیم که حس و حال نسبتا متفاوتی با دیگر سریال‌های جنگ ستارگان دارد و درواقع در بخشی از تریلر می‌توان شاهد حضور کلون‌ها نیز هستیم. در ادامه می‌توانید اولین تریلر سریال Andor را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین لوکاس فیلم تایید کرد که پخش سریال Andor از روز چهارشنبه، ۳۱ اوت/آگست (۹ شهریور) از دیزنی پلاس با پخش همزمان دو قسمت اول آغاز خواهد شد. فصل اول این سریال در ۱۲ قسمت تولید شده و لوکاس‌فیلم ساخت فصل دوم سریال جنگ ستارگان را نیز تایید کرد که فصل دوم سریال آندور نیز قرار است در ۱۲ قسمت تولید شود. همچنین اولین پوستر سریال Andor منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

اولین پوستر سریال Andor

دیگو لونا در نقش کاسین آندور، آدریا آرجونا، جنویو اورایلی در نقش مان ماتما، استلان اسکاشگورد، دنیس گاف، کایل سالر، فارست ویتاکر در نقش ساو گرگرا، فیونا شاو و رابرت امس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Andor حضور دارند و به ایفای پرداخته‌اند. تونی گیلروی به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده و نویسنده در سریال Andor حضور دارد و توبی هاینس، کارگردان سریال Sherlock وظیفه کارگردانی حداقل سه قسمت از سریال Rogue One را بر عهده داشته است.

علاوه‌بر هاینس، بن کارون و سوزانا وایت نیز به‌عنوان کارگردان در سریال جدید جنگ ستارگان حضور داشته‌اند. سریال Andor به‌عنوان یک سریال جاسوسی و هیجان‌انگیز توصیف شده است که تمرکز آن روی مأموریت‌های جاسوسی بسیار خطرناک برای بازگرداندن امید به کهکشان است که سال‌ها است امپراطوری سراسر آن را فرا گرفته و شورشیان در حال مبارزه با آن هستند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده