نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۷

انتشار اولین تریلر سریال کمدی جدید روآن اتکینسون و نتفلیکس | اعلام تاریخ پخش

نتفلیکس اولین تریلر سریال Man vs Bee با بازی روآن اتکینسون را منتشر کرد که در پایان تاریخ پخش آن اعلام شده است.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر سریال Man vs Bee منتشر شده است. در اولین تریلر این سریال کمدی شاهد بازگشت روآن اتکینسون دوست داشتنی، بازیگر نقش مستر بین هستیم که نقش ترور را بر عهده دارد که کار جدیدی پیدا کرده است و باید از یک خانه مراقبت کند، اما یک زنبور مزاحم وارد خانه می‌شود و در طول تریلر شاهد مبارزه ترور با این زنبور هستیم تا جایی که ترور به چیزهای زیادی در خانه آسیب می‌زند. در ادامه می‌توانید تریلر جذاب و بامزه سریال Man vs Bee را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین نتفلیکس اعلام کرد که سریال Man vs Bee در تاریخ ۲۴ ژوئن (۳ تیر) از این شبکه پخش خواهد شد. این سریال کمدی در ۹ قسمت تولید شده است. روآن اتکینسون، جینگ لوسی، کلاودی بلکلی، تام بیسدن، جولیان رایند-تات، گرگ مک‌هیو و ایندیا فاولر از جمله بازیگرانی هستند که در سریال مرد در مقابل زنبور حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه‌بر بازی، روآن اتکینسون به‌همراه ویل دیویس وظیفه ساخت سریال Man vs Bee را نیز بر عهده داشته است.

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه سریال مرد در مقابل زنبور نیز بر عهده دیوید کر،‌ کارگردان فیلم Johnny English Strikes Again که در آن با اتکینسون همکاری کرده بود، بوده است. اتکینسون اخیرا در فیلم Wonka جلوی دوربین رفته است. همچنین پوستر جدیدی از سریال Man vs Bee منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

پوستر جدید سریال Man vs Bee


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده