نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۸

انتشار اولین تصاویر و ویدیو از پشت صحنه فیلم Blue Beetle دی سی

به‌تازگی اولین تصاویر و ویدیو از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Blue Beetle فاش شده است که در آن شاهد ظاهر کامل بلو بیتل هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Blue Beetle فاش شده است. به‌تازگی مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم جدید مجموعه دی سی آغاز شده است و شاهد انتشار تصاویری از پشت صحنه فیلم بلو بیتل هستیم. در تصاویر فاش شده از پشت صحنه فیلم Blue Beetle می‌توان شاهد حضور زولو مریجونیا، بازیگر نقش جیمی ریس باشیم که با ظاهر کامل بلو بیتل قابل مشاهده است:

بلو بیتل نشسته روی ماشین در پشت صحنه فیلم Blue Beetle

ظاهر کامل بلو بیتل در پشت صحنه فیلم Blue Beetle

همچنین ویدیویی از پشت صحنه فیلم Blue Beetle فاش شده است که درواقع تلاش بلو بیتل برای متوقف کردن یک ماشین نارنجی رنگ را نشان می‌دهد:

دانلود از آپارات

زولو مریجونیا در نقش جیمی ریس ملقب به بلو بیتل، سوزان ساراندون در نقش ویکتوریا کورد، برونا مارکزینه، بلیسا اسکوبدو، هاروی گیلان، جرج لوپز، رائول تروهی‌یو، الپیدیا کاریو، آدریانا بارازا و دامیان آلکازار، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Blue Beetle حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. در دنیای کمیک، شخصیت جیمی ریس توسط کیث گیفن، جان راجرز و کالی همنر خلق و در سال ۲۰۰۶ برای اولین‌بار در شماره سوم کمیک Infinite Crisis معرفی شد.

آنجل مانوئل سوتو با سابقه کارگردانی فیلم Charm City Kings، وظیفه کارگردانی فیلم Blue Beetle را بر عهده گرفته است و همچنین گرت دانت الکوسر، نویسنده بازسازی فیلم Scarface وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم از دنیای دی سی را بر عهده دارد. فیلم Blue Beetle قرار است اولین فیلم دنیای DC باشد که با محوریت ابرقهرمان لاتین در دست ساخت است.

فیلم Blue Beetle قرار است در تاریخ ۱۸ اوت/آگست ۲۰۲۳ (۲۷ مرداد ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده