نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۷

تایید ساخت سریال های هورایزن، خدای جنگ و Gran Turismo

سونی از آغاز فرایند توسعه‌ی سریال‌های تلویزیونی اقتباسی از سری بازی Horizon، سری بازی God of War و سری بازی Gran Turismo توسط شبکه‌های متفاوت خبر داد.

در جریان جدیدترین نشست خبری سونی پیکچرز، تیم مدیریت شرکت به پرسش‌های خبرنگارها در خصوص پروژه‌های در دست تولید شرکت Sony پاسخ داد. یکی از این موارد، تولید پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی با اقتباس از بازی‌های پلتفرم پلی استیشن است که توسط PlayStation Productions و در همکاری با شرکت‌های مختلف ساخته می‌شوند.

براین اساس قرار است سریال تلویزیونی The Horizon از شبکه آنلاین نتفلکیس و سریال تلویزیونی God of War از آمازون پرایم ویدیو پخش شود. این درحالی است که یک پروژه تلویزیونی از بازی Gran Turismo نیز در دست ساخت است که هنوز نمی‌دانیم کدام شبکه آن را پخش خواهد کرد.

لازم به ذکر است که سونی پیش از این سریال The Last Of Us شبکه HBO و سریال Twisted Metal شبکه Peacock را نیز معرفی کرد که اکنون در حال ساخت هستند. ضمن اینکه یک فیلم اقتباسی از بازی Ghost of Tsushima نیز در دست تولید است. سونی قبلا اعلام کرده بود که ۱۰ پروژه فیلم و سریال را براساس بازی‌های پلی استیشن در دست ساخت دارد.

مدتی قبل کیسی بلویز، رئیس بخش تولید محتوا در شبکه HBO موقع صحبت درباره‌ی سریال The Last of Us گفت: «در سال ۲۰۲۲ پخش نخواهد شد. آن‌ها همچنان مشغول فیلم‌برداری در کشور کانادا هستند. تصور می‌کنم که سریال را در سال ۲۰۲۳ خواهید دید».

سریال تلویزیونی بازی های پلی استیشن

استودیو PlayStation Productions که تبدیل به یک پل بین سونی پیکچرز و بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت Sony شده است، روی تولید تمامی پروژه‌ها نظارت می‌کند. در این بین باید به یاد داشت که قطعا هنوز زمان زیادی تا آماده شدن اکثر آثار مورد بحث باقی مانده است. بااین‌حال معرفی آثار تلویزیونی بیشتر از بازی‌های محبوب پلی استیشن می‌تواند برای بخشی از جامعه کاربرهای کنسول‌های سونی جذاب و هیجان‌انگیز باشد. شاید پروژه لست آو آس، نزدیک‌ترین اثر به پخش در میان سریال‌های معرفی‌شده باشد. زیرا فیلم‌برداری آن به‌زودی به پایان می‌رسد.

نیک آفرمن در نقش بیل، آنا تورو در نقش تس، ماری بارتلت در نقش فرانک، مرل داندریج در نقش مارلین، گابریل لونا در نقش تامی، جفری پیرس در نقش پری، نیکو پارکر در نقش سارا و استورم رید در نقش رایلی از اعضای تیم بازیگری سریال The Last of Us هستند. پدرو پاسکال و بلا رمزی نقش جول و الی را بازی می‌کنند.

در پایان شما هم می‌توانید نظرات خود راجع به جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون را با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع press-start
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده