نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۴

انتشار اولین ویدیو رسمی سریال اوبی وان کنوبی دنیای جنگ ستارگان

لوکاس فیلم ویدیویی رسمی از سریال Obi-Wan Kenobi را منتشر کرده است که در آن اوون درخواست اوبی وان کنوبی برای تمرین لوک را رد می‌کند.

جمعه این هفته پخش سریال Obi-Wan Kenobi با انتشار دو قسمت اول از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیویی رسمی از سریال جدید جنگ ستارگان منتشر شده است. در این ویدیو شاهد بحث اوبی وان کنوبی و عمو اوون هستیم که اوبی وان می‌گوید زمانی‌که وقتش رسید او باید به لوک اسکای‌واکر آموزش دهد، اما اوون با این موضوع مخالفت می‌کند و در ادامه شاهد اشاره او به شکست اوبی وان در آموزش آناکین هستیم. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در فیلم A New Hope که قسمت اول فیلم جنگ ستارگان بود، شاهد رابطه پر تنش بین اوبی وان کنوبی و اوون بودیم تا جایی که اوون این جدای محبوب را یک پیرمرد دیوانه خطاب می‌کرد و حالا سریال Obi-Wan Kenobi درکنار رویارویی دوباره اوبی وان کنوبی و دارث ویدر، می‌تواند به جواب سوالات زیادی از طرفداران Star Wars مثل روابط این دو شخصیت در گذشته پاسخ دهد. اتفاقات سریال اوبی وان کنوبی قرار است ۱۰ سال پس از حوادث فیلم Revenge of the Sith جریان داشته باشد.

ایوان مک‌گرگور در نقش اوبی وان کنوبی، هایدن کریستنسن در نقش دارث ویدر، موزز اینگرام، جوئل اجرتون، بانی پایسی، کمیل نانجیانی، ایندریا وارما، روپرت فرند، اوشی جکسون جونیور، سانگ کانگ، سیمون کسل، ووین لایرا بلیر و بنی سفدی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Obi-Wan Kenobi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جوبی هارولد، نویسنده فیلم Army of the Dead، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Obi-Wan Kenobi را بر عهده داشته است.

وظیفه کارگردانی سریال Obi-Wan Kenobi بر عهده دبورا چاو، کارگردان دو قسمت از فصل اول سریال The Mandalorian بوده است. این سریال در ۶ قسمت تولید شده است و پس از پخش دو قسمت اول سریال Obi-Wan Kenobi در روز جمعه این هفته، مابقی قسمت‌های سریال اوبی وان کنوبی روزهای چهارشنبه هر هفته از دیزنی پلاس پخش خواهند شد.


منبع SlashFilm
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده