نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۰

پیوستن بازیگر Ghostbusters 3 به جمع بازیگران فیلم مادام وب دنیای مرد عنکبوتی

سلست اوکانر، بازیگر فیلم Ghostbusters: Afterlife جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم Madame Web از دنیای مرد عنکبوتی اضافه شده است.

سونی پیکچرز در حال ساخت فیلمی براساس شخصیت مادام وب است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. سلست اوکانر، بازیگر فیلم Ghostbusters: Afterlife پس از توافق با سونی پیکچرز و امضای قرارداد همکاری به جمع بازیگران فیلم Madame Web ملحق شده است. پیش از این شاهد اضافه شدن داکوتا جانسون، بازیگر فیلم The Lost Daughter برای بازی در نقش مادام وب و سیدنی سوئینی، بازیگر سریال Euphoria برای بازی در یک نقش نامشخص در این فیلم بودیم.

سلست اوکانر

همچنین اطلاعاتی از نقش اوکانر در فیلم Madame Web در دسترس نیست. اس‌جی کلارکسون، کارگردان دو قسمت از سریال Jessica Jones و دو قسمت از سریال The Defenders وظیفه کارگردانی فیلم Madame Web را بر عهده دارد. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده مت سازاما و بورک شارپلس، سازندگان سریال Lost in Space و نویسنده فیلمنامه فیلم Morbius، خواهد بود.

منابع نزدیک به فیلم می‌گویند که به‌دلیل قدرت‌های ذهنی که مادام وب دارد، او قرار است اساسا در نقش نسخه دکتر استرنج دنیای سونی ظاهر شود. در حال حاضر تاریخ اکران فیلم Madame Web اعلام نشده است، اما پیش از این فیلم Venom: Let There Be Carnage موفق شد بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در گیشه فروش کند. فیلم Morbius، جدیدترین فیلم این مجموعه است که مدتی پیش روی پرده رفت و بیش از ۱۶۳/۳ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد.

فیلم Madame Web برای اکران در تاریخ ۷ ژوئیه ۲۰۲۳ (۱۶ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلم Kraven the Hunter قرار است در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۳ دی ۱۴۰۱) اکران شود و فیلم El Muerto به‌عنوان اولین فیلم ساخته شده براساس دنیای مارول با محوریت شخصیت لاتین، در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۲ دی ۱۴۰۲) اکران خواهد شد. علاوه‌بر فیلم Ghostbusters: Afterlife، اوکانر سابقه حضور در آثار دیگری چون فیلم Irreplaceable You، فیلم Freaky و فیلم The In Between را داشته و اخیرا در فیلم A Good Person بازی کرده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده