نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

معرفی ریتا مورنو به‌عنوان مادربزرگ دام در فیلم Fast X

وین دیزل با پخش یک ویدیو در شبکه‌های اجتماعی از نقش‌آفرینی ریتا مورنو در فیلم Fast and Furious 10 به کارگردانی لوئیس لُتریر خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ریتا مورنو برای ایفای نقش مادربزرگ دام در فیلم Fast and Furious 10 (سریع و خشمگین ۱۰) انتخاب شده است. وین دیزل، بازیگر نقش دام اخیرا ویدیوی جدیدی با حضور ریتا مورنو و میشل رودریگز در شبکه‌های اجتماعی پخش کرد و این خبر را با طرفدارهای مجموعه به اشتراک گذاشت.

وین دیزل در این ویدیو گفت که همکاری با ریتا مورنو، برنده‌ی جایزه‌ی EGOT و بازیگر فیلم West Side Story (داستان وست ساید) «آرزوی همیشگی من» بود و کار با مورنو روی فیلم Fast X باعث مسرت است. ریتا مورنو نیز در این ویدیو گفت: «بسیار هیجان‌زده هستم. این کار بسیار لذت‌بخش خواهد بود».

نقش‌آفرینی ریتا مورنو در فیلم سریع و خشمگین ۱۰ به‌هیچ‌وجه غافل‌گیرکننده نیست. وین دیزل در سال ۲۰۲۱ میلادی در گفت‌وگو با رسانه‌ی ورایتی بیان کرد که می‌خواهد این بازیگر نقش مادربزرگش را ایفا کند. پس از آن ریتا مورنو نیز ضمن اظهار تمایل به انجام این کار گفت که این یک «ایده‌ی شگفت‌انگیز» است. فیلم F9 با انتخاب جان سینا برای ایفای نقش جیکوب، برادر دام اطلاعات بیشتری از خانواده‌ی تورتو را در اختیار طرفدارها قرار داد.

بری لارسون مشغول رانندگی در فیلم Fast and Furious 10

از بازیگرهای برجسته‌ی فیلم Fast and Furious 10 می‌توان به جیسون موموآ، شارلیز ترون، بری لارسون و آلن ریچسون اشاره کرد. بازیگرهای قبلی مجموعه نظیر وین دیزل، میشل رودریگز، تایریس گیبسون و لوداکریس نیز دوباره برای ایفای نقش‌های خود باز خواهند گشت. لوئیس لُتریر سکان هدایت فیلم سریع و خشن ۱۰ را پس از جاستین لین در دست گرفت. چون لین تنها چند روز بعد از شروع فیلم‌برداری از کارگردانی پروژه کناره‌گیری کرد.

نیل موریتز، جاستین لین، جف کرشنبام و سامانتا وینسنت درکنار وین دیزل به‌عنوان تهیه‌کنندگان فیلم سریع و خشمگین ۱۰ فعالیت می‌کنند. جاستین لین فیلم‌نامه‌ی فیلم Fast X را با همکاری دن مازو به رشته‌ی تحریر درآورد. فیلم Fast X در تاریخ ۱۹ می ۲۰۲۳ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی پرده‌ی نقره‌ای سینما خواهد رفت.

ریتا مورنو اخیرا نقش والنتینا را در فیلم West Side Story به کارگردانی استیون اسپیلبرگ بازی کرد. این هنرپیشه در سال ۱۹۶۱ نقش آنیتا را در فیلم داستان وست ساید ایفا کرد و توانست جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده