نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۰

پیوستن ساموئل ال جکسون به کریس پرت در انیمیشن جدید گارفیلد

ساموئل ال جکسون،‌ بازیگر نقش نیک فیوری برای صداپیشگی یک شخصیت جدید به کریس پرت در انیمیشن جدید گارفیلد ملحق شده است.

انیمیشن جدیدی براساس Garfield در دست ساخت است و آبان گذشته مشخص شد که کریس پرت، بازیگر نقش استار لرد در دنیای سینمایی مارول صداپیشگی شخصیت گارفیلد را در این انیمیشن بر عهده گرفته است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این انیمیشن مشخص شده است. ساموئل ال جکسون،‌ بازیگر نقش نیک فیوری در دنیای سینمایی مارول به انیمیشن Garfield اضافه شده است و قرار است صداپیشگی ویک، پدر گارفیلد را بر عهده داشته باشد که یک شخصیت کاملا جدید است.

دیوید رینولدز، نویسنده نامزد دریافت جایزه اسکار برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن Finding Nemo، وظیفه نوشتن فیلمنامه و مارک دیندال، کارگردان انیمیشن The Emperor's New Groove و انیمیشن Chicken Little وظیفه کارگردانی انیمیشن Garfield را بر عهده دارند. اندرو کوزوو و برادریک جانسون از شرکت Alcon Entertainment به‌عنوان تهیه‌کننده در انیمیشن جدید گارفیلد حضور خواهند داشت. همچنین سونی پیکچرز وظیفه اکران انیمیشن Garfield را در سراسر جهان بدون احتساب کشور چین بر عهده خواهد داشت.

کریس پرت و گارفیلد

شخصیت گارفیلد توسط جیم دیویس خلق و برای اولین‌بار در سال ۱۹۷۸ و در قالب یک کمیک استریپ معرفی شد. گارفیلد یک گربه نارنجی رنگ تنبل است که در حال زندگی با جان آرباکل، صاحبش و اودی، سگ جان است. پیش از این بیل موری در فیلم Garfield: The Movie محصول سال ۲۰۰۴ و فیلم Garfield: A Tail of Two Kitties محصول سال ۲۰۰۶، صداپیشگی گارفیلد را بر عهده داشت.

ساموئل ال جکسون پیش از این یکبار و برای بازی در فیلم Pulp Fiction موفق شد نامزد دریافت جایزه اسکار شود و در سال ۲۰۲۲ موفق به دریافت جایزه اسکار افتخاری شد. جکسون همچنین سابقه حضور در سه‌گانه پیش درآمد جنگ ستارگان، فیلم Jackie Brown، فیلم Shaft، فیلم Unbreakable، فیلم xXx، فیلم Kill Bill: Vol. 2، انیمیشن The Incredibles، فیلم Django Unchained، فیلم Kingsman: The Secret Service، فیلم The Hateful Eight، فیلم Glass، فیلم Kong: Skull Island و فیلم The Hitman's Bodyguard را داشته است.

از آثار آینده او می‌توان به انیمیشن Paws of Fury: The Legend of Hank و فیلم Argylle اشاره کرد و همچنین جکسون برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش نیک فیوری در سریال Secret Invasion و فیلم The Marvels بازگشته است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده