نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۱

مبارزه کریس ایوانز و رایان گاسلینگ در اولین تریلر فیلم The Gray Man

نتفلیکس سرانجام اولین تریلر فیلم The Gray Man با بازی رایان گاسلینگ و کریس ایوانز را منتشر کرد که حاوی تصاویر اکشن و مهیج بسیار زیادی است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم The Gray Man منتشر شده است. نتفلیکس امروز اولین تریلر این فیلم اکشن را منتشر کرد که در طول تریلر شاهد تصاویر اکشن متعددی از اتفاقات گران‌ترین فیلم تاریخ نتفلیکس هستیم. فیلم The Gray Man با بودجه ۲۰۰ میلیون دلار تولید شده و در طول تریلر شاهد مبارزه شخصیت رایان گاسلینگ، بازیگر نقش کورت جنتری و کریس ایوانز، بازیگر نقش شرور و منفی لوید هانسن هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، نتفلیکس ۴ پوستر شخصیت و پوستر رسمی فیلم The Gray Man را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

پوستر رسمی فیلم The Gray Man

رایان گاسلینگ، کریس ایوانز، آنا د آرماس، جسیکا هنویک، واگنر مورا، بیلی باب تورنتون، رگه-جین پیج، الفری وودارد، دنوش و جولیا باترز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Gray Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم اکشن براساس رمانی ۱۱ جلدی به همین نام اثر مارک گرینی ساخته می‌شود که داستان کورت جنتری، مامور عملیاتی سابق سازمان CIA را دنبال می‌کند که به مرد خاکستری شهرت یافته است.

جو و آنتونی روسو ملقب به برادران روسو که بیشتر برای کارگردانی دو قسمت از فیلم کاپیتان آمریکا و دو قسمت از فیلم Avengers شناخته می‌شوند، وظیفه کارگردانی فیلم The Gray Man را بر عهده داشته‌اند. علاوه‌بر کارگردانی، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن بر عهده جو روسو بوده است که کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی که پیش از این در فیلم Avengers: Endgame و فیلم Avengers: Infinity War با برادران روسو همکاری کرده بودند، به بازنویسی فیلمنامه کمک کرده‌اند.

فیلم The Gray Man در تاریخ ۲۲ ژوئیه (۳۱ تیر) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. همچنین فیلم مرد خاکستری یک هفته زودتر و در تاریخ ۱۵ ژوئیه (۲۴ تیر) به‌صورت محدود در سالن‌های سینما روی پرده خواهد رفت.


منبع ActioNewz
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده