نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۳

حضور کریستین بیل در تریلر جدید فیلم Thor 4 با بازی کریس همسورث

مارول استودیو تریلر جدیدی از فیلم Thor: Love and Thunder را پخش کرد که در آن بالاخره شاهد حضور کریستین بیل در نقش شرور و منفی فیلم هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر رسمی فیلم Thor: Love and Thunder پخش شده است. همان‌طور که پیش از این وعده داده شده بود، تریلر جدید فیلم Thor 4 در بامداد امروز منتشر شد که در طول تریلر شاهد پخش تصاویر بیشتری از اتفاقات این قسمت و ماجراجویی جدید ثور هستیم. در طول تریلر جدید فیلم Thor: Love and Thunder که می‌توانید در کانال یوتیوب رسمی مارول آن را تماشا کنید، وعده همکاری ثور با مایتی ثور یا ثور مونث داده می‌شود و بالاخره شاهد حضور کریستین بیل در نقش گور سلاخ خدایان هستیم.

گور سلاخ خدایان برخلاف دنیای کمیک ظاهری انسانی‌تر دارد. سازندگان فیلم تصمیم گرفتند تا به‌جای اینکه از یک مدل CG در فیلم استفاده کنند تا این شخصیت شرور بیشتر شبیه نسخه کمیک شود، از گریم کریستین بیل استفاده کنند که بدون شک می‌تواند باعث ایجاد نظرات متفاوتی شود. اما او ظاهری جذاب و نسبتا ترسناکی دارد. همچنین در طول تریلر فیلم Thor 4 شاهد نمایش محیط‌های مختلف و رنگارنگ تا سیاه‌وسفید هستیم و زئوس هم نمایش داده می‌شود. همچنین در ادامه می‌توانید پوستر جدید و رسمی فیلم Thor: Love and Thunder را مشاهده کنید:

پوستر رسمی فیلم Thor: Love and Thunder

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت چهارم فیلم Thor بر عهده تایکا وایتیتی است که پیش از این فیلم Thor: Ragnarok را کارگردانی کرد. همچنین جنیفر کیتین رابینسون به وایتیتی در نوشتن فیلمنامه فیلم Thor 4 کمک کرده است. کریس همسورث، کریستین بیل، ناتالی پورتمن، تسا تامپسون، کریس پرت، دیو باتیستا، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، جیمی الکساندر، تایکا وایتیتی، راسل کرو، لوک همسورث، مت دیمون، سم نیل و ملیسا مک‌کارتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Love and Thunder حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است در تاریخ ۸ ژوئیه (۱۷ تیر) اکران شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده