نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۸

نقش‌آفرینی نو کمبل و توماس هیدن چرچ در سریال Twisted Metal

فهرست بازیگرهای اقتباس تلویزیونی Twisted Metal شبکه‌ی پیکاک بار دیگر با پیوستن نو کمبل و توماس هیدن چرچ گسترش یافت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که دو بازیگر دیگر به سریال Twisted Metal (فلز درهم‌تنیده) شبکه‌ی پیکاک ملحق شدند. نو کمبل، بازیگر مجموعه فیلم‌های Scream (جیغ) و توماس هیدن چرچ، بازیگر فیلم Spider-Man 3 (مرد عنکبوتی ۳) قراردادی را برای بازی در این اقتباس تلویزیونی امضا کردند.

توماس هیدن چرچ نقش شخصیتی با نام مأمور استون را بازی خواهد کرد. این کاراکتر یک پلیس راه پسا-آخرالزمانی بی‌عاطفه و سرکش است که با خوش زبانی و بی‌رحمی بر جاده‌ها حکم‌رانی می‌کند و حتی جنایات کوچک را با مجازات‌های بزرگ محاکمه می‌کند. این کاراکتر در تلاش برای بازگرداندن نظم و قانون به ایالات تجزیه‌شده‌ی آمریکا است و همه‌ی مخالفان را خواهد کشت. با اینکه صراحتا اعلام نمی‌شود، اما ظاهرا چرچ یکی از آنتاگونیست‌های سریال است. نو کمبل در نقش کاراکتری با نام ریون ظاهر می‌شود که یکی از شرکت‌کنندگان مسابقه است.

چندی قبل استفانی بیاتریز، بازیگر سریال Brooklyn Nine-Nine (بروکلین نُه-نُه) برای ایفای نقش کاراکتر جدیدی با نام کوایت انتخاب شد. کوایت یک سارق ماشین بدجنس و سرسخت است که کاملا براساس غرایز عمل می‌کند. آنتونی مکی، بازیگر سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و سرباز زمستان) نیز نقش جان دو را بازی می‌کند. این سریال کمدی اکشن در زمانی نامعلوم از شبکه‌ی پیکاک تقدیم بینندگان خواهد شد.

کاراکتر بازی Twisted Metal درکنار اتومبیلش

سریال Twisted Metal براساس طرح اولیه‌ی رت ریس و پال ورنیک، نویسندگان فیلم Deadpool (ددپول) ساخته می‌شود که وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی آن را نیز برعهده دارند. مایکل جاناتان اسمیت، نویسنده‌ی سریال Cobra Kai (کبرا کای) فیلم‌نامه‌ی سریال را به رشته‌ی تحریر در می‌آورد و یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه است.

هرمن هالست از استودیوهای پلی استیشن، اسد قزلباش و کارتر سوان از شرکت پلی استیشن پروداکشنز، جیسون اسپایر از شرکت اینسپایر اینترتینمنت، ویل آرنت و مارک فورمن از شرکت Electric Avenue و پیتر پرینسیپاتو از شرکت Artists First از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. کیتائو ساکورای از شرکت Bad Trip نیز برای تهیه‌کنندگی اجرایی و کارگردانی چند قسمت از این سریال اکشن کمدی انتخاب شده است.

طبق گزارش‌های اخیر شرکت سونی مشغول توسعه‌ی بازی جدیدی از مجموعه‌ی Twisted Metal است که احتمالا همزمان با پخش اقتباس تلویزیونی آن به بازار عرضه می‌شود. ظاهرا استودیو Firesprite که در سپتامبر ۲۰۲۱ به تصاحب سونی درآمد، روی این بازی کار می‌کند. بازی Twisted Metal Black آخرین نسخه‌ی اصلی این مجموعه به‌شمار می‌آید که در سال ۲۰۱۲ توسط استودیو Eat Sleep Play برای کنسول پلی استیشن 3 عرضه شد.

شرکت سونی درحال‌حاضر فیلم Ghost of Tsushima (شبح سوشیما) به کارگردانی چاد استاهلسکی و یک سریال از سری بازی The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) را در دست ساخت دارد. فیلم لایو-اکشن Uncharted (آنچارتد) با نقش‌آفرینی تام هالند نیز در فوریه‌ی سال جاری روی پرده‌ی سینما رفت که به موفقیت مالی قابل‌توجهی دست یافت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده