نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۷

نقش آفرینی بندیکت کامبربچ در فیلم جدید کارگردان جیسون بورن

بندیکت کامبربچ، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار قرار است در فیلم The Hood به کارگردانی پل گرینگرس به ایفای نقش بپردازد.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، پل گرینگرس، کارگردان سری فیلم جیسون بورن در حال ساخت فیلم جدیدی است و حالا اولین بازیگر این فیلم مشخص شده است. هالیوودریپورتر گزارش داد که منابع نزدیک تایید کرده‌اند که گرینگرس وظیفه کارگردانی فیلم The Hood را بر عهده گرفته است و بندیکت کامبربچ قرار است در این فیلم نقش‌آفرینی کند. علاوه‌بر کارگردانی، گرینگرس وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم هود را نیز بر عهده دارد.

اتفاقات فیلم The Hood قرار است در جریان شورش دهقانان رخ دهد که قیام بزرگی در سال ۱۳۸۱ در بخش‌های وسیعی از انگلستان در واکنش به مسائلی مثل تنش‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به‌همراه مالیات‌های بالا شکل گرفت. درحالی‌که جزئیات بیشتری از این فیلم در دسترس نیست، اما منابع نزدیک تایید کرده‌اند که کامبربچ قرار است نقش یک کشاورز را بازی کند که رهبری شورش را بر عهده خواهد گرفت.

پل گرینگرس

درواقع احتمال دارد که کامبربچ نقش وات تایلر را بر عهده داشته باشد که پیش از کشته شدن توسط نیروهای وفادار به پادشاه ریچارد، رهبری شورش دهقانان را بر عهده داشت. البته این موضوع هنوز تایید نشده است. تایلر تامپسون وظیفه تأمین مالی و تهیه‌کنندگی فیلم Cross Creek را در همکاری با CAA فیلم‌نیشن و Media Finance بر عهده دارد که این فیلم برای فروش حق پخش در جشنواره فیلم کن معرفی شده است.

کامبربچ این سال‌ها بیشتر برای بازی در نقش دکتر استرنج در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود که اخیرا شاهد حضورش در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness و فیلم Spider-Man: No Way Home بودیم. کامبربچ همچنین دو بار و برای بازی در فیلم The Imitation Game و فیلم The Power of the Dog نامزد دریافت جایزه اسکار شده است و او هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar به کارگردانی وس اندرسون و سریال The 39 Steps حضور دارد.

گرینگرس بیشتر برای کارگردانی سه قسمت از فیلم جیسون بورن شناخته می‌شود که طی سال‌های گذشته آثاری چون فیلم United 93، فیلم Green Zone، فیلم Captain Phillips، فیلم Twenty Two July و فیلم News of the World را نیز کارگردانی کرده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده