نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۹

مشخص شدن زمان پخش تریلر جدید فیلم Thor 4 با بازی کریس همسورث

مارول استودیو به‌صورت رسمی تاریخ پخش تریلر جدید فیلم Thor: Love and Thunder با بازی کریس همسورث را تایید و اعلام کرده است.

فروردین امسال بود که مارول استودیو سرانجام اولین تیزر تریلر فیلم Thor: Love and Thunder را منتشر کرد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید فیلم Thor 4 قرار است زودتر از انتظار طرفداران منتشر شود. مارول استودیو با انتشار یک ویدیو در توییتر که در آن شاهد حضور کریس همسورث، تسا تامپسون و تایکا وایتیتی هستیم، تایید کرد که تریلر جدید فیلم Thor: Love and Thunder قرار است روز دوشنبه این هفته (بامداد سه‌شنبه به وقت ایران) منتشر شود.

تریلر جدید فیلم Thor: Love and Thunder درواقع قرار است در بین دو نیمه چهارمین مسابقه فینال شرق بسکتبال NBA پخش شود که این بازی بین دو تیم بوستون سلتیکس و میامی هیتس در ساعت ۵ بامداد روز سه‌شنبه به وقت ایران برگزار خواهد شد. با اینکه فاصله پخش بین دو تریلر فیلم Thor 4 کمی کم به‌نظر می‌رسد، اما اولین تریلر این فیلم نیز با تأخیر بسیاری منتشر شد و درواقع تنها ۶ هفته تا اکران فیلم Thor: Love and Thunder زمان باقی‌مانده است.

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت چهارم فیلم Thor بر عهده تایکا وایتیتی است که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok را بر عهده داشته بود. همچنین جنیفر کیتین رابینسون به وایتیتی در نوشتن فیلمنامه فیلم Thor 4 کمک کرده است. کریس همسورث، کریستین بیل، ناتالی پورتمن، تسا تامپسون، کریس پرت، دیو باتیستا، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، جیمی الکساندر، تایکا وایتیتی، راسل کرو، لوک همسورث، مت دیمون، سم نیل و ملیسا مک‌کارتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Love and Thunder حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است در تاریخ ۸ ژوئیه (۱۷ تیر) اکران شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده