نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۸

کمک بیمکس به مردم در دومین تریلر انیمیشن جدید Big Hero 6 | اعلام تاریخ پخش

دیزنی دومین تریلر انیمیشن Baymax را منتشر کرد که بالاخره در این تریلر تاریخ پخش این انیمیشن موردانتظار مشخص و اعلام شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمیشن Baymax منتشر شده است. والت دیزنی به‌تازگی تریلر جدیدی از این انیمیشن سریالی را منتشر کرده که این انیمیشن درواقع اسپین‌آف انیمیشن Big Hero 6 است که تمرکز آن روی بیمکس خواهد بود. طبق تریلر، در طول انیمیشن قرار است شاهد کمک بیمکس به افرادی مثل یک گربه خیابانی تا افراد سالمند و خاله کس در شهر سان فرانسوکیو باشیم و در ادامه می‌توانید این تریلر بامزه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در پایان تریلر مشخص شد که پخش انیمیشن Baymax از تاریخ ۲۹ ژوئن (۸ تیر)‌ از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد که این انیمیشن ظاهرا در ۶ قسمت تولید شده است. اسکات ادسیت در نقش بیمکس، رایان پاتر در نقش هیرو هامادا و مایا رودولف در نقش خاله کَس، از جمله صداپیشگان انیمیشن Big Hero 6 هستند که برای صداپیشگی دوباره در سریال Baymax بازگشته‌اند. همچنین پوستر جدیدی از انیمیشن بیمکس منتشر شده است و در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

پوستر رسمی انیمیشن Baymax

سریال Baymax، اولین انیمیشن سریالی ساخته شده براساس انیمیشن Big Hero 6 نیست و پیش از این سریال Big Hero 6: The Series تولید و در بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ پخش شده بود. البته سریال Big Hero 6: The Series درواقع یک انیمیشن ۲بعدی بود، اما انیمیشن Baymax یک اثر کاملا CG است که کیفیت آن قابل مقایسه با انیمیشن‌های سینمایی دیزنی است. انیمیشن Big Hero 6 در سال ۲۰۱۴ روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد ۶۵۷.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

همچنین انیمیشن بیگ هیرو 6 توانست برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال نیز شود. دان هال، کارگردان انیمیشن Big Hero 6 وظیفه ساخت انیمیشن Baymax را بر عهده داشته است و دین ولینز (قسمت ۱، ۲ و ۶)، لیسا تریمن (قسمت سوم) دن آبراهام ( قسمت چهارم) و مارک کندی (قسمت پنجم) وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف انیمیشن بیمکس را بر عهده داشته‌اند. سیروکو دانلپ نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده داشته است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده