نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۸

نقش آفرینی مارگو رابی در فیلم جدید یازده یار اوشن

قسمت جدید و پیش درآمدی براساس فیلم Ocean’s Eleven در دست ساخت است که مارگو رابی قرار است نقش اصلی این فیلم کمدی را بازی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت جدید و پیش درآمدی براساس فیلم Ocean’s Eleven در دست ساخت است. برادران وارنر در نظر دارد فیلم‌های بیشتری براساس مجموعه یازده یار اوشن تولید کند و به همین منظور با LuckyChap، استودیو مارگو رابی به توافق رسیده است. رابی قرار است به‌عنوان بازیگر و تهیه‌کننده در این فیلم حضور داشته باشد و جی روچ، کارگردان فیلم Bombshell وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم Ocean’s Eleven را بر عهده گرفته است.

جی روچ

رابی و روچ پیش از این در فیلم Bombshell با یکدیگر همکاری کرده بودند که رابی برای بازی در این فیلم توانست نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شود. کری سلیمان وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت پیش درآمد فیلم یازده یار اوشن را بر عهده دارد، اما اطلاعات خیلی زیادی از این پروژه در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که اتفاقات این فیلم کمدی قرار است در دهه ۶۰ میلادی و در شهر لندن جریان داشته باشد.

با اینکه قسمت جدید فیلم Ocean’s Eleven مراحل پیش از تولید فعالی را سپری می‌کند، اما منابع نزدیک می‌گویند که هنوز به ساخت این فیلم کمدی چراغ سبز نشان نداده است. بااین‌حال، انتظار می‌رود که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم جدید یازده یار اوشن در سال ۲۰۲۳ آغاز شود. قسمت اول فیلم Ocean’s Eleven به کارگردانی استیون سودربرگ در سال ۲۰۰۱ روی پرده‌های سینما رفت که در این فیلم شاهد حضور ستارگانی چون جرج کلونی، برد پیت، جولیا رابرتس و مت دیمون بودیم.

برد پیت و ستاره‌های دیگر در فیلم یازده یار اوشن

این فیلم توانست بیش از ۴۵۰ میلیون دلار در گیشه فروش کند و در ادامه دو دنباله دیگر از فیلم یازده یار اوشن تولید و در سال ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷ روی پرده‌های سینما رفت. در سال ۲۰۱۸ شاهد بازگشت مجموعه اوشن با فیلم Ocean’s 8 بودیم که این اسپین‌آف با تمرکز روی شخصیت‌های زن و با حضور بازیگرانی چون ساندرا بولاک، هلنا بونهام کارتر، کیت بلانشت، ان هتوی و ریانا تولید و اکران شد. 

رابی هم‌اکنون در حال بازی در فیلم Barbie است که این فیلم در سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد. با اینکه سرنوشت بازی او در نقش هارلی کوئین فعلا مشخص نیست، اما رابی طی سال ۲۰۲۲ دارای آثاری چون فیلم Amsterdam به کارگردانی دیوید او راسل، فیلم Babylon به کارگردانی دیمین شزل و فیلم Asteroid City به کارگردانی وس اندرسون است. همچنین جی روچ اخیرا سریال کمدی High Desert را برای شبکه اپل تی وی پلاس کارگردانی کرده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده