نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۲

پایان سریال Riverdale شبکه The CW پس از فصل ۷

شبکه The CW اعلام کرد که قطار سریال Riverdale با پخش فصل ۷ در سال ۲۰۲۳ به ایستگاه پایانی می‌رسد.

در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ماجراهای آرچی اندروز و دوستانش رو به پایان است. شبکه The CW اخیرا اعلام کرد که سریال Riverdale (ریوردیل) پس از فصل ۷ به پایان می‌رسد. فصل هفتم این سریال درام نوجوانانه برای پخش در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است، اما مشخص نیست که این فصل دارای چند قسمت خواهد بود.

درحال‌حاضر فصل ۶ سریال Riverdale تقدیم بیننده‌ها می‌شود که پخش آن از نوامبر ۲۰۲۱ آغاز شد. فصل ششم شامل ۱۶ قسمت است که در تاریخ ۲۹ می (۸ خرداد) به پایان می‌رسد. بنابر اعلام شبکه‌ی سی‌دابلیو، فصل ۷ سریال Riverdale بار دیگر میان-فصلی خواهد بود؛ بنابراین طرفدارها احتمالا باید در زمستان سال آینده منتظر پخش فصل پایانی باشند.

نخستین فصل سریال Riverdale در سال ۲۰۱۷ میلادی روی آنتن رفت. این سریال براساس مجموعه کمیک‌های Archie ساخته شد و در طول این سال‌ها متناسب با منبع اقتباس خود عجیب‌تر و برای عده‌ای جالب‌تر و سرگرم‌کننده‌تر شد. این سریال درام در چند فصل اخیر با سریال The Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا) کراس‌اور داشت و قدرت‌های حیرت‌انگیزی را در اختیار کاراکترهای نمایش قرار داد.

این اطلاعیه به‌دنبال خبر لغو بسیاری از مجموعه‌های تلویزیونی شبکه‌ی The CW نظیر سریال Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا)، سریال Batwoman (بت‌وومن)، سریال Dynasty (دودمان)، سریال Charmed (افسون‌شده)، سریال Naomi (نائومی)، سریال In the Dark (بلاتکلیف) و سریال 4400 (۴۴۰۰) منتشر شد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده