نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۷

مدت زمان قسمت پایانی فصل چهارم سریال Stranger Things بیش از دو ساعت است

نتفلیکس مدت زمانی تمامی قسمت‌های فصل چهارم سریال Stranger Things را تایید کرده است که حکایت از مدت زمان طولانی هر قسمت این فصل دارد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان قسمت‌های فصل چهارم سریال Stranger Things مشخص شده است. نتفلیکس سرانجام تایید کرد که سریال Stranger Things 4 در ۹ قسمت تولید شده است که ۷ قسمت ابتدایی در بخش اول و در تاریخ ۲۷ می (۶ خرداد) پخش خواهند شد و دو قسمت پایانی فصل چهارم این سریال در بخش دوم و در تاریخ ۱ ژوئیه (۱۰ تیر) در دسترس کاربران این سرویس استریم قرار خواهد گرفت.

مدت زمان ۶ قسمت اول فصل چهارم سریال Stranger Things قرار است حدود ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه باشد، اما سه قسمت بعدی مدت زمان بسیاری طولانی‌تری دارند. قسمت هفتم قرار است ۱ ساعت و ۳۸ دقیقه، قسمت هشتم ۱ ساعت و ۲۵ دقیقه و قسمت نهم و پایانی ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه باشند. بدین ترتیب مدت زمان برخی از قسمت‌های سریال Stranger Things 4 طولانی‌تر از یک فیلم سینمایی است که در نوع خود رکوردی جالب توجه به حساب می‌آید. 

پوستر رسمی فصل چهارم سریال Stranger Things

البته مدت زمان فصل چهارم سریال Stranger Things بودجه تولیدی ۳۰ میلیون دلار برای هر قسمت را منطقی می‌کند. اخیرا شان لوی، کارگردان و تهیه‌کننده این سریال در مصاحبه با ورایتی تایید کرده بود که مدت زمان برخی از قسمت‌های سریال Stranger Things 4 طولانی‌تر از فیلم‌های اخیرش که فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project باشد، است. همچنین برادران دافر دلیل این موضوع را پرداخت کامل به تمامی شخصیت‌ها و شکل دادن به داستان آن اعلام کرده‌اند. سریال Stranger Things برای فصل پنجم و پایانی نیز تمدید شده است.

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، رابرت انگلاند، جیمی کمپبل بور، ادورادو فرانکو، جوزف کوئین، ایمیبث مک‌نالتی، مایلز ترویت، رجینا تینگ چن و گریس ون دین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه فصل گذشته وظیفه ساخت سریال Stranger Things 4 نیز بر عهده برادران دافر بوده است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده