نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۲

حضور هریسون فورد و هلن میرن در سریال جدید Yellowstone

هریسون فورد و هلن میرن قرار است در سریال پیش درآمد جدید Yellowstone که 1932 نام دارد، به ایفای نقش بپردازند.

سریال Yellowstone در حال حاضر موفق‌ترین سریال شبکه پارامونت است و حالا دنیای این سریال محبوب در حال گسترش است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگران پیش درآمد جدید سریال یلواستون تایید و معرفی شده‌اند. هریسون فورد، بازیگر نقش ایندیانا جونز و هان سولو به‌همراه هلن میرن،‌ بازیگر برنده جایزه اسکار برای بازی در فیلم The Queen، دو بازیگری هستند که قرار است در پیش درآمد جدید سریال Yellowstone که 1932 نام دارد، حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند.

ساخت سریال 1932 پیش از این در ماه بهمن گذشته تایید شده بود و همان‌طور که از نامش پیدا است، اتفاقات آن در اوایل قرن بیستم و با تمرکز روی نسل جدید خانواده داتون‌ جریان خواهد داشت. در طول این سریال قرار است شاهد پرداخت به موضوعاتی مثل همه‌گیری‌ها، خشکسالی، پایان ممنوعیت و رکود بزرگ باشیم که Mountain West و خانواده داتون‌ باید با آن مواجه شوند. در حال حاضر اطلاعاتی از نقش فورد و میرن در سریال 1932 در دسترس نیست، اما انتخاب این دو بازیگر می‌تواند موفقیت بزرگی برای پارامونت باشد.

هلن میرن در فیلم Woman in Gold

سریال 1932 برای پخش از پارامونت پلاس در دست ساخت است و یکی از چندین سریال در دست ساخت براساس دنیای سریال Yellowstone به‌حساب می‌آید. پیش از این سریال 1883 با بازی سم الیوت، تیم مک‌گرا و فیث هیل به‌عنوان اولین پیش‌درآمد یلواستون در سال گذشته از پارامونت پلاس پخش شد و به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد. همچنین سریال 6666 نیز مراحل پیش تولید را سپری می‌کند و فصل پنجم سریال Yellowstone نیز در دست ساخت است.

تیلور شرایدن وظیفه ساخت سریال 1932 را بر عهده دارد که او قراردادی چندجانبه برای ساخت چندین سریال از دنیای یلواستون با پارامونت و CBS امضا کرده است. از دیگر سریال‌های پارامونت پلاس که ارتباطی با دنیای سریال Yellowstone ندارند می‌توان به سریال Halo، سریال Mayor of Kingstown با بازی جرمی رنر، سریال Land Man، سریال Bass Reeves، سریال Tulsa King با بازی سیلوستر استالونه و سریال Lioness با بازی زوئی سالدانیا اشاره کرد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده