نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۳

ساخت انیمه جدید براساس مجموعه ریک و مورتی

شبکه ادالت سوییم و وارنرمدیا از ساخت یک اسپین‌آف انیمه‌ای براساس سریال ریک و مورتی خبر داده‌اند.

پخش فصل پنجم انیمیشن Rick and Morty سال گذشته به پایان رسید و حالا طرفداران بی‌صبرانه منتظر پخش فصل ششم سریال ریک و مورتی هستند، اما طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، طرفداران این مجموعه انیمیشنی محبوب می‌توانند منتظر یک اسپین‌آف دیگر از این مجموعه نیز باشند. وارنرمدیا امروز از ساخت انیمه Rick and Morty خبر داده است که این اسپین‌آف انیمه‌ای از دنیای ریک و مورتی هم‌اکنون وارد مراحل تولید شده است.

انیمه Rick and Morty: The Anime قرار است در تاریخ نامشخصی از شبکه ادالت سوییم و همچنین سرویس استریم HBO Max پخش شود. انیمه ریک و مورتی برای ۱۰ قسمت برنامه‌ریزی شده است. تاکاشی سانو، کارگردان انیمه Tower of God وظیفه ساخت و کارگردانی سریال Rick and Morty: The Anime را بر عهده دارد. پیش از این در سری قسمت‌های کوتاه ریک و مورتی شاهد دو قسمت انیمه‌ای به‌نام Rick and Morty vs. Genocider و Summer Meets God (Rick Meets Evil) بودیم که سانو این دو قسمت را کارگردانی کرده است.

انیمه Rick and Morty: The Anime

استودیو Telecom Animation Film که در ساخت سریال Shenmue the Animation و انیمه Tower of God نقش داشته و حتی دو قسمت انیمه‌ای ریک و مورتی را ساخته بود، وظیفه تولید سریال Rick and Morty: The Anime را بر عهده خواهد داشت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از انیمه ریک و مورتی در دسترس نیست، اما ادالت سوییم پیش از این به ساخت یک اسپین‌آف دیگر از دنیای انیمیشن Rick and Morty چراغ سبز نشان داده بود.

سریال The Vindicators قرار است نام اسپین‌آف دیگر انیمیشن ریک و مورتی باشد که داستان گروه ابرقهرمانی The Vindicators را دنبال خواهد کرد. این گروه شامل پنج ابرقهرمان به‌نام‌های سوپرنوا، ونس ماکسیموس، آلن ریلز، Crocubot و نوب نوب می‌شوند. این گروه قرار است با جرم و جنایت مبارزه و از نسل کشی جلوگیری کنند. پیش از این شاهد معرفی این گروه در قسمت چهارم فصل سوم سریال Rick and Morty بودیم.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده