نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۰

اعلام تاریخ پخش سریال She Hulk با انتشار اولین تریلر

مارول استودیو سرانجام با انتشار اولین تریلر، تاریخ شروع پخش سریال She Hulk از دیزنی پلاس را تایید و اعلام کرده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش سریال She Hulk تایید و اعلام شده است. مارول استودیو اعلام کرد که سریال شی هالک از روز چهارشنبه، ۱۷ اوت (۲۶ مرداد) آغاز خواهد شد که نام رسمی سریال نیز قرار است She-Hulk: Attorney At Law باشد. همچنین اولین تریلر سریال She Hulk منتشر شده است که در طول تریلر شاهد حضور جنیفر والترز هستیم که در حال وکالت در شهر نیویورک است و حالا دارای قدرت‌های هالک شده است.

در طول تریلر هالک به‌دنبال کمک به جنیفر والترز است تا او بتواند قدرت‌هایش را کنترل کند، اما هالک مونث می‌خواهد از این قدرت در راه برقراری عدالت و قانون استفاده کند و ازطرفی زندگی شخصی خود را نیز ادامه دهد که در طول تریلر شاهد دردسرهای بامزه او به‌عنوان شی هالک هستیم. البته جلوه‌های ویژه سریال She-Hulk: Attorney At Law در برخی از صحنه‌ها ضعیف به‌نظر می‌رسد و ظاهرا CGI سریال هنوز کار زیادی دارد. در هر حال می‌توانید اولین تریلر سریال She Hulk را ازطریق یوتیوب مارول تماشا کنید.

لوگو سریال She-Hulk: Attorney At Law

تاتیانا مازلانی در نقش جنیفر والترز (شی هالک)، مارک رافلو در نقش بروس بنر (هالک)، تیم راث در نقش بیزاری (Abomination)، بندیکت وانگ در نقش وانگ، جمیله جمیل در نقش تیتانیا، رنی الیس گولدزبری، جینجر گونزاگا، جاش سگارا و جان باس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال She-Hulk: Attorney At Law حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کت کویرو (۱، ۲، ۳، ۴، ۸ و ۹) و آنو والیا (۵، ۶ و ۷) وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال She Hulk را بر عهده داشته‌اند.

جسیکا گائو، نویسنده سریال Rick and Morty که وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت Pickle Rick را بر عهده داشته و برای آن جایزه امی نیز دریافت کرده، رهبری تیم نویسندگان سریال She-Hulk: Attorney At Law را بر عهده دارد. سریال She-Hulk در ۹ قسمت تولید شده است که انتظار می‌رود مدت زمان هر قسمت این سریال کمدی قضایی حدود ۳۰ دقیقه باشد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده