نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۲

انتشار اولین تصویر رسمی سریال Echo مارول

مارول استودیو اولین تصویر رسمی سریال Echo را منتشر کرد که به‌همراه آن اطلاعات بیشتری از این سریال منتشر شده است.

ماه آبان گذشته ساخت سریال Echo رسما تایید شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی این سریال منتشر شده است. مارول استودیو اعلام کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Echo آغاز شده و به همین منظور اولین تصویر رسمی این سریال را به اشتراک گذاشته است که در این تصویر شاهد بازگشت آلاکوآ کاکس، بازیگر نقش مایا لوپز در سریال اکو هستیم که در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

آلاکوآ کاکس در نقش مایا لوپر در سریال Echo

سریال Echo قرار است در سال ۲۰۲۳ از شبکه دیزنی پلاس پخش شود. این سریال قرار است به منشا داستانی شخصیت اکو بپردازد که پس از حوادث بی‌رحمانه نیویورک، مایا لوپز حالا به زادگاهش بازگشته است. او باید با گذشته‌اش مواجه شود و با ریشه‌های خود که بومیان آمریکا هستند، ارتباط برقرار کند تا معنای خانواده و جامعه را بپذیرد تا او امیدی برای ادامه دادن داشته باشد.

آلاکوآ کاکس، چاسک اسپنسر با سابقه بازی در چهار قسمت فیلم Twilight، تانتو کاردینال با سابقه بازی در فیلم Killers of the Flower Moon، دوری جیکوبز با سابقه بازی در سریال Reservation Dogs، کودی لایتینگ با سابقه بازی در فیلم Four Sheets to the Wind، گراهام گرین با سابقه بازی در فیلم Dances with Wolves که برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود و زان مک‌کلارنون با سابقه بازی در سریال Hawkeye که سابقه بازی در سریال Fargo و سریال Westworld را نیز داشته، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در سریال Echo تایید و اعلام شده است.

ماریون دایر رهبری تیم نویسندگان سریال و اتان کوهن، نویسنده فیلم Tropic Thunder و امیلی کوهن به‌عنوان تهیه‌کننده و نویسنده در سریال Echo حضور دارند. همچنین سیدنی فریلند با سابقه کارگردانی فیلم Drunktown's Finest، فیلم Deidra & Laney Rob a Train، سریال Her Story و ۲ قسمت از سریال Reservation Dogs به‌همراه کاتریونا مک‌کنزی با سابقه کارگردانی در سریال مردگان متحرک و سریال Chilling Adventures of Sabrina، وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال اکو را بر عهده خواهند داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده