نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۷

ساخت سریال جدید جنگ ستارگان توسط کارگردان فیلم مرد عنکبوتی

لوکاس فیلم در همکاری با جان واتس، کارگردان سه‌گانه اخیر مرد عنکبوتی در حال ساخت یک سریال جدید از دنیای جنگ ستارگان است.

اسفند گذشته خبری منتشر شد مبنی‌براینکه جان واتس، کارگردان فیلم Spider-Man: No Way Home قرار است یک قسمت از یکی از سریال‌های دنیای جنگ ستارگان را کارگردانی کند. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین اطلاعات از سریال جدید Star Wars منتشر شده است. به نقل از Vanity Fair که شماره جدیدش را به مجموعه جنگ ستارگان اختصاص داده، جان واتس وظیفه ساخت سریالی بدون نام از این مجموعه را بر عهده گرفته است.

این سریال در حال حاضر با کدنیم Grammar Rodeo شناخته می‌شود که ارجاعی به یک قسمت از انیمیشن The Simpsons دارد. اتفاقات سریال جدید جنگ ستارگان قرار است پس از حوادث فیلم Return of the Jedi جریان داشته باشد که بازسازی پس از سقوط امپراطوری در جریان است. خط زمانی اتفاقات سریال تقریبا مشابه سریال The Mandalorian است. بااین‌حال، اطلاعات بیشتری از داستان این سریال در دسترس نیست.

جان واتس

گفته می‌شود که سریال جدید Star Wars نسخه کهکشانی فیلم‌های ماجراجویی استیون اسپیلبرگ در دهه ۸۰ میلادی است که یک داستان بلوغ را روایت می‌کند. همچنین واتس به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و کارگردان در این سریال به‌همراه کریس فورد به‌عنوان نویسنده در سریال جدید جنگ ستارگان حضور خواهد داشت که واتس و فورد پیش از این در فیلم Spider-Man: Homecoming با یکدیگر همکاری کرده بودند.

دیزنی در حال اعلام فراخوانی برای استخدام ۴ بازیگر اصلی سریال است که این بازیگران قرار است کودکانی در بازه سنی ۱۱ تا ۱۲ ساله باشند. در حال حاضر اطلاعات رسمی منتشر نشده و لوکاس‌فیلم از تایید رسمی ساخت سریال امتناع کرده است. جان واتس پیش از این سابقه کارگردانی فیلم Cop Car را داشته و اخیرا قسمت اول سریال The Old Man را کارگردانی کرده است.

سه فیلم مرد عنکبوتی واتس در مجموع ۴ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده‌اند و او قرار بود ریبوت فیلم Fantastic Four را کارگردانی کند که مدتی پیش تصمیم گرفت برای استراحت از ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی از سمت خودش کناره‌گیری کند. واتس همچنین قرار است فیلمی بدون نام برای اپل با بازی جرج کلونی و برد پیت را کارگردانی کند که احتمالا فیلم بعدی او خواهد بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده