نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۷

پیوستن رزمند پایک به فیلم جدید کارگردان Promising Young Woman

به‌تازگی رزمند پایک و چند بازیگر دیگر به فیلم Saltburn، جدیدترین اثر امرالد فنل، کارگردان فیلم Promising Young Woman اضافه شده‌اند.

امرالد فنل پس از ساخت فیلم Promising Young Woman که موفق شد جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال را دریافت کند، هم‌اکنون در حال ساخت یک فیلم جدید است. حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگران و نام رسمی فیلم جدید امرالد فنل مشخص شده‌ است. ددلاین گزارش داد که این فیلم قرار است Saltburn نام داشته باشد و رزمند پایک، بازیگر نامزد دریافت یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم Gone Girl قرار است نقش اصلی این فیلم کمدی سیاه را بازی کند.

رزمند پایک در فصل اول سریال The Wheel of Time

ددلاین می‌گوید که تمرکز داستان فیلم Saltburn قرار است روی یک خانواده بزرگ اشرافی انگلیسی باشد. جزئیات بیشتری فعلا در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم در اواخر سال جاری میلادی آغاز شود. رزمند پایک این روزها بیشتر برای بازی در سریال The Wheel of Time شناخته می‌شود که برای بازی در فیلم I Care a Lot اخیرا توانسته جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن در فیلم کمدی یا موزیکال را دریافت کند.

ددلاین در خبر دیگری از پیوستن بازیگران بیشتری به فیلم Saltburn خبر داده است که براساس آن، بری کیوگن با سابقه بازی در فیلم Eternals، سریال چرنوبیل و فیلم The Batman به‌همراه جیکوب الوردی با سابقه بازی در سریال Euphoria، هر سه قسمت فیلم The Kissing Booth و فیلم Deep Water، دو بازیگر دیگری هستند که به جمع بازیگران فیلم Saltburn اضافه شده‌اند.

جیکوب الوردی و بری کیوگن

فیلم Saltburn با همکاری MRC و LuckyChap Entertainment که به مارگو رابی تعلق دارد، تولید خواهد شد که امرالد فنل وظفیه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. علاوه‌بر کارگردانی، فنل به‌عنوان بازیگر نیز توانسته خوش بدرخشد و او بیشتر برای بازی در سریال The Crown شناخته می‌شود. فنل هم‌اکنون در حال بازی در فیلم Barbie است که مارگو رابی نقش باربی را بر عهده دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده