نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۲

نمایش سندمن و انیمه سایبرپانک در تریلر رویداد Geeked Week نتفلیکس

نتفلیکس با پخش یک تریلر تازه به نمایش آثاری نظیر سریال The Sandman پرداخت که در رویداد مجازی Geeked Week پیش‌رو حضور دارند.

زمان زیادی تا برگزاری رویداد مجازی Geeked Week نتفلیکس در تاریخ ۶ ژوئن (۱۶ خرداد) باقی نمانده است. اکنون این شرکت با پخش یک تریلر تازه به‌سراغ نمایش اجمالی محتویات جدیدی رفته است که در رویداد آنلاین پیش‌رو شاهد آن‌ها خواهیم بود. انیمه‌ی Cyberpunk: Edgerunners (سایبرپانک: اج‌رانرز) و سریال The Sandman (سندمن) نیز در این رویداد حضور خواهند داشت که مملو از اطلاعیه‌ها، اخبار و تصاویر بزرگ‌ترین مجموعه‌های نتفلیکس است.

دانلود از آپارات

انیمه Cyberpunk: Edgerunners اولین‌بار در سال ۲۰۲۰ توسط استودیو بازی‌سازی CD Projekt Red معرفی شد. این انیمه با بازی سایبرپانک 2077 سی‌دی پراجکت ارتباط دارد و وظیفه‌ی تولید آن برعهده‌ی استودیو Trigger، سازنده‌ی آثار موفقی نظیر Kill la Kill (کیل لا کیل) و Little Witch Academia (آکادمی جادوگر کوچک) است. انیمه‌ی سایبرپانک یک داستان مستقل را در ۱۰ قسمت تقدیم بیننده‌ها خواهد کرد و دارای شخصیت‌های اصلی متفاوت از بازی Cyberpunk 2077 خواهد بود. با اینکه این انیمه داستان جدیدی را روایت می‌کند، اما وقایع آن در جهان بازی اتفاق می‌افتد و نایت سیتی یکی از لوکیشن‌های برجسته‌ی نمایش است.

در تریلر رویداد Geeked Week به سریال مورد انتظار The Sandman نیز اشاره می‌شود که با اقتباس از یک کمیک محبوب با همین نام از نیل گیمن ساخته می‌شود. باتوجه‌به جمله‌ی «سندمن می‌آید؛ باور کن» که در این تریلر شنیده می‌شود، ظاهرا باید در رویداد آتی انتظار اعلام تاریخ پخش سریال را داشته باشیم. نتفلیکس در جریان رویداد Geeked Week سال گذشته بخش‌های کوتاهی از پشت صحنه‌ی این سریال لایو-اکشن را به نمایش گذاشت. پس از آن نیز تصاویر شخصیت‌ها، یک کلیپ و جزئیاتی از بازیگرهای سریال سندمن منتشر شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده