نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۷

انتشار اولین تریلر فیلم جدید Predator | اعلام تاریخ پخش

استودیوی قرن بیستم اولین تیزر تریلر فیلم Prey را که پیش درآمد فیلم Predator است، منتشر کرد که در پایان تاریخ پخش این فیلم اعلام شده است.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فیلم Prey منتشر شده است. این فیلم ترسناک درواقع قسمت پیش درآمد فیلم Predator است که استودیوی قرن بیستم بالاخره امروز اولین تریلر این فیلم را منتشر کرد که در آن شاهد حضور شخصیت اصلی داستان هستیم که در حال فرار از دست یک غارتگر است و در ادامه پنهان می‌شود، اما او و ظاهرا هم قبلیه‌اش نمی‌دانند که با چه تهدیدی باید مواجه شوند. در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین استودیوی قرن بیستم اعلام کرد که فیلم Prey در تاریخ ۵ اوت/آگست (۱۴ مرداد) ازطریق شبکه هولو پخش خواهد شد که همچنین ازطریق استار پلاس در آمریکای لاتین و بخش استار اورجینال شبکه دیزنی پلاس در دیگر کشورهای جهان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. اتفاقات قسمت پیش درآمد فیلم Predator حدود ۳۰۰ سال قبل در ملت کومانچی جریان دارد که تمرکز فیلم Prey روی زن جوانی به‌نام نارو خواهد بود که یک جنگجوی درنده و بسیار ماهر است که در سایه برخی از افسانه‌ای‌ترین شکارچیان قبلیه خود بزرگ شده است.

بنابراین زمانی‌که قبیله آن‌ها مورد تهدید قرار می‌گیرد، او برای دفاع از مردمش بلند می‌شود. نارو پس از آن با یک شکارچی بیگانه و بسیار تکامل یافته با زرادخانه‌ای از سلاح‌های پیشرفته مواجه می‌شود که منجر به یک رویارویی بسیار خشن و ترسناک بین آن‌ها خواهد شد.

دن تراختنبرگ، کارگردان فیلم Ten Cloverfield Lane وظیفه کارگردانی فیلم Prey را براساس فیلمنامه‌ای از پاتریک آیسون بر عهده داشته است. امبر میدتاندر در نقش نارو، داکوتا بیورز و دین دی‌لیگرو، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت پیش درآمد فیلم Predator حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده