نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۷

نمایش چهره واقعی هوملندر در تریلر جدید فصل سوم سریال The Boys

شبکه آمازون تریلر جدیدی از فصل سوم سریال The Boys را منتشر کرده است که در آن وعده یک فصل خونین و مرگبار را می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فصل سوم سریال The Boys منتشر شده است. آمازون امروز این تریلر را منتشر کرد که در طول آن شاهد تلاش هوملندر برای نمایش چهره واقعی خودش به مردم هستیم و در طول آن ملکه میو ظاهرا فرمولی را به بیلی بوچر و گروهش می‌دهد که آن‌ها می‌توانند برای مدت ۲۴ ساعت قدرت‌های ابرانسانی به‌دست بیاورند و حالا آن‌ها دارای یک سلاح خطرناک، مرگبار و برتر در فصل سوم سریال The Boys شده‌اند.

همچنین در طول تریلر سولجر بوی و گروهش نمایش داده می‌شوند که قرار است نقش پر رنگی را در اتفاقات فصل سوم سریال The Boys داشته باشند و در طول تریلر می‌بینیم که چگونه سولجر بوی و گروهش مبارزه می‌کنند و دشمنان خودش را از بین می‌برند. در ادامه می‌توانید تریلر رسمی فصل سوم سریال The Boys را ازطریق یوتیوب آمازون تماشا کنید. همچنین آمازون چهار پوستر جدید از فصل سوم سریال پسران منتشر کرد که در ادامه می‌توانید شاهد این پوسترها نیز باشید:

کارل اربن، آنتونی استار، جک کواید، لاز آلونسو، ارین موریارتی، کارن فوکوهارا، تومر کاپون، دومینیک مک الیگوت، جنسن اکلس، جسی آشر، چیس کرافورد، نیتن میچل، جیانکارلو اسپوزیتو، کلودیا دومیت، کتیا وینتر، کولبی مینیفی، نیک وکسلر، لوری هولدن، پاتریک فلانری، مایلز گستون ویلانوئوا، فرانسیس ترنر، کریستین بوت و جک دولان از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال The Boys حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل گذشته، اریک کریپک، اوان گلدبرگ و سث روگن، وظیفه ساخت فصل سوم سریال بویز را نیز بر عهده دارند.

پخش فصل سوم سریال The Boys از تاریخ ۳ ژوئن (۱۳ خرداد) با پخش همزمان سه قسمت اول از شبکه آمازون پرایم ویدیو آغاز خواهد شد. فصل جدید این سریال در ۸ قسمت تولید شده که پنج قسمت مابقی به‌صورت هفتگی روزهای جمعه از آمازون پخش خواهند شد. بدین ترتیب قسمت پایانی فصل سوم سریال The Boys در تاریخ ۸ ژوئیه (۱۷ تیر) از آمازون پخش می‌شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده