نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۹

ساخت فصل ششم سریال Black Mirror توسط نتفلیکس

نتفلیکس به‌صورت رسمی به ساخت فصل ششم سریال Black Mirror چراغ سبز نشان داده و مراحل انتخاب بازیگران فصل جدید این سریال آغاز شده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل جدید سریال Black Mirror در دست ساخت است. شبکه نتفلیکس سرانجام دستور ساخت فصل ششم سریال بلک میرور را صادر کرده است که دوباره در آن شاهد نگاهی به تاثیر فناوری روی انسان و زندگی آن خواهد پرداخت. همچنین گفته می‌شود که فصل ششم سریال آینه سیاه قرار است دارای قسمت‌های بیشتری نسبت به فصل پنجم این سریال باشد که تنها در ۳ قسمت تولید و از شبکه نتفلیکس پخش شده بود.

نتفلیکس از هم‌اکنون مراحل استخدام بازیگران سریال Black Mirror را آغاز کرده است. مانند ۵ فصل گذشته، چارلی بروکر برای ساخت فصل جدید این سریال محبوب و تحسین شده باز خواهد گشت که در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. تاکنون ۵ فصل و ۲۲ قسمت از سریال Black Mirror تولید و در بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ از شبکه چنل 4 و سپس نتفلیکس پخش شده است.

هر قسمت از سریال آینه سیاه درواقع داستان مستقل و متفاوتی را روایت می‌کند. همچنین در سال ۲۰۱۸ فیلم Black Mirror: Bandersnatch از نتفلیکس پخش شد که کاربران می‌توانستند مسیر داستان را براساس تصمیمات خود انتخاب کنند. چارلی بروکر در سریال ۲۰۲۰ سریال Death to 2020 برای برای نتفلیکس تولید کرد که این اثر نتوانست واکنش‌های مثبتی را دریافت کند. او همچنین امسال انیمیشن Cat Burglar را برای نتفلیکس تولید کرده است که بینندگان می‌توانند مسیر داستان این انیمیشن را انتخاب کنند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده