نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۰

معرفی انیمیشن جدید پیکسار و دیزنی با نام Elemental | انتشار اولین تصویر

پیکسار و دیزنی امروز انیمیشن Elemental را با انتشار یک تصویر مفهومی معرفی کردند که این انیمیشن در تابستان سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن جدید پیکسار که برای اکران در تابستان ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده، معرفی شده است. دیزنی و پیکسار امروز اعلام کردند که این انیمیشن قرار است Elemental نام داشته باشد و این انیمیشن جدید برای اکران در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۶ خرداد ۱۴۰۲) که مصادف با هفته روز پدر است، برنامه‌ریزی شده است. همچنین اولین تصویر مفهومی انیمیشن Elemental نیز منتشر شده است که در آن می‌توانیم دو شخصیت اصلی انیمیشن را مشاهده کرد:

کانسپت آرت انیمیشن Elemental پیکسار و دیزنی

پیتر سون، کارگردان انیمیشن The Good Dinosaur، وظیفه کارگردانی انیمیشن Elemental را بر عهده دارد و دنیس ریم نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این انیمیشن اورجینال حضور خواهد داشت. در حال حاضر حضور هیچ صداپیشه‌ای در انیمیشن عناصر تایید نشده است. انیمیشن Elemental داستان و ماجراجویی یک زوج غیر عادی به‌نام امبر و وید را دنبال می‌کند که در حال زندگی در شهری هستند که ساکنان آن از آتش، آب، خاک و هوا تشکیل شده است.

این زوج که از یک زن جوان آتشین و مردی به شکل آب و بسیار آرام است، در شرف کشف یک نکته اساسی هستند و آن هم این است که آن‌ها واقعا چقدر دارای نقاط مشترک هستند. انیمیشن Elemental با الهام از دوران کودکی پیتر سون در شهر نیویورک در دست ساخت است. سون در بیانیه منتشر شده گفت: «پدر و مادر من در اوایل دهه ۷۰ میلادی از کره جنوبی به نیویورک مهاجرت و یک خواربار فروشی در برانکس تأسیس کردند.

پیتر سون با کلاه انیمیشن The Good Dinosaur

ما در میان خانواده‌هایی بودیم که با امیدها و رویاهای مختلف به سرزمین جدید می‌آمدند و همه ما در یک ظرف سالاد بزرگ از فرهنگ‌ها، زبان‌ها محله‌های کوچک و زیبا در هم آمیخته شده بودیم. این چیزی است که من را به سمت ایده ساخت انیمیشن Elemental کشاند. داستان ما براساس عناصر کلاسیک یعنی آتش، آب، خاک و هوا است. برخی از این عناصر با یکدیگر ترکیب شده‌اند، اما برخی از عناصر نه. اگر این عناصر زنده بودند چه اتفاقی رخ می‌داد؟»

پس از پخش مستقیم انیمیشن Turning Red و انیمیشن Soul روی دیزنی پلاس در دوران همه‌گیری ویروس کرونا، پیکسار بالاخره قرار است با انیمیشن Lightyear به سالن‌های سینما بازگردد که انیمیشن لایتیر با صداپیشگی کریس ایوانز برای اکران در تاریخ ۱۷ ژوئن (۲۷ خرداد) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده