نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۰

لغو انیمیشن MODOK مارول پس از تنها یک فصل

شبکه هولو به‌صورت رسمی از لغو ادامه تولید و پخش انیمیشن MODOK پس از تنها ساخت و پخش یک فصل از آن خبر داد.

بهار سال گذشته بود که فصل اول سریال MODOK از شبکه هولو پخش شد. این سریال انیمیشنی یکی از آخرین تولیدات بخش تلویزیونی مارول است که حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قرار نیست فصل جدیدی برای این انیمیشن استاپ موشن ساخته شود. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، ساخت انیمیشن MODOK به‌صورت رسمی پس از تولید و پخش یک فصل از آن و پس از نزدیک به یک سال لغو شده است. البته این موضوع خیلی غافلگیر کننده نبود، اما طولانی شدن روند لغو آن شاید کمی باعث تعجب طرفداران مارول شده باشد.

پتن اسوالت در نقش MODOK، ایمی گارسیا در نقش جودی، بن شوارتز در نقش لو، ملیسا فومرو در نقش ملیسا، وندی مک‌لندن-کاوی در نقش مونیکا راپاچینی، بک بنت در نقش استین ون‌در اسلیت، جان دیلی در نقش Super Adaptoid و سم ریچاردسون در نقش گری، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در سریال MODOK حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. علاوه‌بر صداپیشگی، پتن اسوالت به‌همراه جردن بلوم وظیفه ساخت این سریال انیمیشنی استاپ موشن را نیز بر عهده داشته است.

انیمیشن MODOK با همکاری بخش تلویزیونی مارول و Stoopid Buddy Stoodios تولید شده است که در آن این ابرشرور دنیای مارول یک زندگی در ظاهر عادی را آغاز کرده و حالا دارای یک همسر و دو فرزند است. فصل اول سریال MODOK که یک انیمیشن استاپ موشن سیتکام است، در ۱۰ قسمت تولید و از شبکه Hulu منتشر شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده