نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۲

تاخیر دوباره یک هفته‌ای تاریخ اکران فیلم اکشن جدید سونی با بازی برد پیت

سونی پیکچرز تاریخ اکران فیلم Bullet Train با بازی برد پیت را دوباره تغییر داده که ایندفعه نیز این تأخیر یک هفته‌ای است.

سونی پیکچرز بارها تاریخ اکران فیلم Bullet Train را تغییر داده است تا به‌گفته این شرکت، این فیلم اکشن در زمانی مناسب روی پرده‌های سینما برود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم قطار سریع‌السیر دوباره تغییر پیدا کرده است. این فیلم اکشن قرار بود در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) اکران شود، اما اکنون اکران آن دوباره یک هفته عقب افتاده است و حالا فیلم Bullet Train قرار است در تاریخ ۵ اوت/آگست (۱۴ مرداد) روی پرده‌های سینما برود.

فیلم Bullet Train در تاریخ اکران جدیدش رقیب خیلی خاصی ندارد و حتی در طول ماه آگست تنها فیلم Samaritan و فیلم Three Thousand Years of Longing دیده می‌شوند که فاصله اکران زیادی با این فیلم اکشن دارند. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Bullet Train بر عهده زک اولکویتز، نویسنده فیلم Fear Street بوده که لیچ روی بازنویسی و تغییرات فیلمنامه نظارت داشته است. این فیلم اکشن داستان پنج آدمکش حرفه‌ای را دنبال می‌کند که در یک قطار شینکانسن ژاپنی با یکدیگر مواجه می‌شود و در ادامه متوجه می‌شوند که مأموریت یکسانی دارند.

دیوید لیچ، کارگردان آثاری چون فیلم Deadpool 2، فیلم Atomic Blonde و فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw، وظیفه کارگردانی فیلم Bullet Train را بر عهده داشته است. برد پیت، ساندرا بولاک، جوئی کینگ، اندرو کوجی، آرون تایلر-جانسون، برایان تایری هنری، زازی بیتز، ماسای اوکا، مایکل شنون، لیدی گاگا، لوگان لرمن، هیرویوکی سانادا، کارن فوکوهارا و بد بانی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bullet Train حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده