نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

نمایش لوکیشن های کلیدی سریال The Last of Us در تصاویر پشت صحنه

تصاویری از سریال The Last of Us شبکه HBO منتشر شده است که برخی از صحنه‌های کلیدی مجموعه را نشان می‌دهد.

در صورتی که اصلا نمی‌خواهید اطلاعاتی از داستان سریال لست آو آس داشته باشید، شاید این خبر و تصاویر آن را فاش‌کننده‌ی قصه بدانید. شبکه‌ی HBO و شرکت پلی استیشن پروداکشنز هنوز مشغول فیلم‌برداری فصل اول سریال The Last of Us هستند. این پروژه بالاخره به پایان تولید نزدیک شده است. در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویری از این اقتباس تلویزیونی منتشر شدند که مکان‌های کلیدی داستان بازی The Last of Us استودیو ناتی‌داگ را نشان می‌دهد.

تعدادی از تصاویر بیمارستان سنت مری، پناهگاه فایرفلای را نشان می‌دهند که خیلی‌ها می‌دانند چه نقش مهمی در داستان دارد. اگر نخستین بازی مجموعه را تجربه کرده باشید، بدون شک این صحنه را به یاد می‌آورید. این تصاویر در ادامه قابل مشاهده است.

پس از آن تصاویر دیگری از پشت صحنه‌ی فیلم‌برداری سریال The Last of Us منتشر شد که بخش حومه‌ی شهر را به نمایش در می‌آورد. در این نقطه از داستان در بازی، باید یکی از دشمنان دارای تفنگ تک‌تیرانداز را از سر راه برداشت تا شخصیت‌ها بتوانند به مسیر خود ادامه دهند. این صحنه نیز کاملا مطابق با با بازی اصلی به نظر می‌رسد. ظاهرا تیم سازنده وفاداری بسیار زیادی به منبع اقتباس دارد.

این صحنه‌ها شباهت زیادی به صحنه‌های بازی اصلی The Last of Us دارند و کاملا معتبر به نظر می‌رسند. فیلم‌برداری این اقتباس مورد انتظار از ماه ژوئیه سال ۲۰۲۱ آغاز شد و با وجود طولانی شدن پروسه‌ی تولید انتظار داریم که محصول نهایی افراد تازه‌وارد و طرفداران مجموعه را راضی کند. تابه‌حال تاریخ پخش سریال لست آو آس اعلام نشده است، اما احتمالا در سال ۲۰۲۳ از شبکه‌ی اچ‌بی‌او تقدیم بیننده‌ها خواهد شد. در این بین می‌دانیم که استودیو ناتی داگ در مورد پروژه‌های آتی کاملا سکوت اختیار کرده است، ولی ظاهرا روی نسخه‌ی ریمیک The Last of Us و بازی چندنفره‌ی جدید و جداگانه‌ی مجموعه کار می‌کند.

پدرو پاسکال، بازیگر سریال The Mandalorian (مندلورین) و بلا رمزی، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) نقش جول و الی را در سریال The Last of Us بازی می‌کنند. گابریل لونا، بازیگر سریال True Detective (کارآگاه واقعی) در نقش تامی، مرل دندریج، صداپیشه‌ی بازی‌های The Last of Us در نقش مارلین، نیکو پارکر، بازیگر سریال The Third Day (روز سوم) در نقش سارا، نیک آفرمن، بازیگر سریال Devs (توسعه‌دهندگان) در نقش بیل و استورم رید، بازیگر سریال Euphoria (سرخوشی) در نقش رایلی ظاهر می‌شوند.

در خلاصه‌ی داستان اقتباس تلویزیونی The Last of Us آمده است: «داستان سریال ۲۰ سال پس از نابودی تمدن نوین رخ می‌دهد. جول، یک بازمانده‌ی سرسخت برای خارج کردن دختری ۱۴ ساله با نام الی از یک منطقه‌ی قرنطینه‌ی آزاردهنده استخدام می‌شود. آنچه در وادی امر به یک کار ساده شباهت دارد، خیلی زود به سفری متأثرکننده و خشونت‌آمیز تبدیل می‌شود و آن‌ها باید سراسر ایالات متحده را زیر پا بگذارند و برای بقا به یکدیگر تکیه کنند». نیل دراکمن، کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا ژبانیچ تنها برخی از کارگردان‌های فصل اول سریال هستند.

گوستاوو سانتائولایا، آهنگساز مجموعه بازی‌های لست آو آس دوباره برای ساخت موسیقی متن سریال باز خواهد گشت. داستان سریال The Last of Us در اپیزودهای یک‌ساعته روایت می‌شود. نیل دراکمن، خالق سری بازی The Last of Us به‌همراه کریگ مازن، خالق سریال چرنوبیل وظیفه‌ی نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی این اقتباس تلویزیونی را برعهده دارند و بخش تلویزیونی شرکت سونی پیکچرز، شرکت پلی استیشن پروداکشن، شرکت ورد گیمز، شرکت مایتی مینت و استودیو ناتی داگ در تولید سریال دخیل خواهند بود. کارولین استراوس، ایوان ولز، اسد قزلباش، کارتر سوان و رُز لام نیز در مقام تهیه‌کننده‌ی اجرایی در پروژه حضور دارند.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده