نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۰

اعلام تاریخ پخش سریال های تابستانی FX | از داستان های ترسناک آمریکایی تا The Old Man

شبکه FX تاریخ شروع پخش سریال‌های خود را که قرار است در تابستان امسال از این شبکه پخش شوند، تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جدول پخش سریال‌های تابستانی شبکه FX تایید و اعلام شده است که در آن می‌توان فصل جدید سریال‌های محبوب این شبکه تا سریال‌های تازه آن را مشاهده کرد. این سریال‌های جدید قرار است از شبکه FX، شبکه FXX و ازطریق FX on Hulu روی شبکه هولو پخش شوند که تمامی آن توسط استودیو فیلمسازی شبکه FX تولید شده‌اند که در آن می‌توان آثار موردانتظاری مثل سریال The Old Man یا آثار محبوب و تحسین شده‌ای مثل سریال What We Do in the Shadows و سریال Reservation Dogs را مشاهده کرد.

بازیگران سریال What We Do in the Shadows

پخش سریال The Old Man، جدیدترین سریال درام شبکه FX با بازی جف بریجز از تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) آغاز خواهد شد. همچنین پخش سریال The Bear که جدیدترین سریال تولید شده این شبکه است، از تاریخ ۲۳ ژوئن (۲ تیر) ازطریق سرویس استریم هولو آغاز خواهد شد. پخش فصل چهارم سریال What We Do in the Shadows از تاریخ ۱۲ ژوئیه (۲۱ تیر) از شبکه FX آغاز می‌شود و پس از آن پخش فصل دوم سریال American Horror Stories برای تاریخ ۲۱ ژوئیه (۳۰ تیر) از شبکه هولو برنامه‌ریزی شده است.

جف بریجز در نقش دن چیس در سریال The Old Man

در ادامه می‌توانید منتظر شروع پخش فصل دوم سریال Reservation Dogs از تاریخ ۳ اوت (۱۲ مرداد) از شبکه هولو باشید و پس از این سریال کمدی تحسین شده، پخش مستند Welcome to Wrexham که یک مستند سریالی با بازی رایان رینولدز و راب مک‌الهنی است، برای تاریخ ۲۴ اوت (۲ شهریور) از شبکه FX برنامه‌ریزی شده است. همچنین پخش انیمیشن Little Demon از تاریخ ۲۵ اوت (۳ شهریور) از شبکه FXX آغاز خواهد شد و پس از آن سریال The Patient که یک سریال محدود است، در تاریخ ۳۰ اوت (۸ شهریور) از شبکه هولو پخش می‌شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده