نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۸

انتشار تصاویر جدید از سریال اکشن Terminal List آمازون با بازی کریس پرت

شبکه آمازون تصاویر جدیدی از سریال The Terminal List با بازی کریس پرت را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از سریال The Terminal List منتشر شده است. آمازون به‌تازگی تصاویر بیشتری از این سریال اکشن مهیج منتشر کرده که در این تصاویر شاهد حضور شخصیت جیمز ریس با بازی کریس پرت، بازیگر سری دنیای ژوراسیک و نگهبانان کهکشان تا دیگر شخصیت‌های اصلی این سریال مورد انتظار هستیم. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

کریس پرت در حال بررسی تصاویر از مغزش در سریال The Terminal List

کریس پرت در خاکسپاری یک سرباز ارتش آمریکا در سریال The Terminal List

سریال The Terminal List که یک سریال مهیج و توطئه‌آمیز توصیف شده، داستان یک تکاور نیروی دریایی به‌نام جیمز ریس را دنبال می‌کند که مأموریت مخفیانه آن‌ها فاش می‌شود و گروهی در کمین نیروهای ریس بودند. ریس با خاطرات و سوالاتی درباره مقصر بودن وی در این حادثه، به خانه باز می‌گردد. بااین‌حال، مدارک جدیدی فاش می‌شود که نشان می‌دهد که یک نیروی تاریکی و ناشناس علیه ریس توطئه کرده‌اند و حال او به‌دنبال کشف آن‌ها است.

سریال The Terminal List براساس رمانی به همین نام اثر جک کار تولید شده است که قابل انتظار است فصل‌های بیشتری از آن تولید و پخش شود.. دنی دی‌گیلیو وظیفه نوشتن فیلمنامه و ساخت این سریال را بر عهده دارد. همچنین آنتوان فوکوآ، کارگردان فیلم Training Day، فیلم The Equalizer، فیلم Southpaw، فیلم Infinite و فیلم The Guilty به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال The Terminal List حضور دارد. فوکوآ همچنین قسمت اول این سریال را کارگردانی کرده است.

پرت و فوکوآ پیش از این در فیلم The Magnificent Seven با یکدیگر همکاری کرده بودند. کریس پرت، تیلور کیچ، کنستانس وو، جین تریپل‌هورن، رایلی کیئو ،پاتریک شوارتزنگر، آرلو مرتز، تام آماندس، جی دی پاردو، کریستینا ویدال و جای کورتنی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Terminal List حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. پرت و آمازون اخیرا همکاری موفقی در فیلم The Tomorrow War داشته‌اند که ساخت دنباله این فیلم اکشن نیز تایید شده است.

تمامی هشت قسمت فصل اول سریال The Terminal List در تاریخ ۱ ژوئیه (۱۰ تیر) از شبکه آمازون پخش خواهد شد. همچنین فیلم Jurassic World: Dominion، کار بعدی کریس پرت است که این فیلم برای اکران در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده