نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۹

نقش‌آفرینی استفانی بیاتریز در سریال Twisted Metal پلی استیشن

استفانی بیاتریز، بازیگر سریال Brooklyn Nine-Nine برای ایفای نقش کاراکتر جدیدی با نام کوایت در اقتباس تلویزیونی Twisted Metal شبکه‌ی پیکاک به آنتونی مکی پیوست.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فهرست بازیگرهای سریال Twisted Metal (فلز درهم‌تنیده) بار دیگر گسترش یافته است. استفانی بیاتریز که بیشتر برای ایفای نقش رُزا دیاز در سریال Brooklyn Nine-Nine (بروکلین نُه-نُه) شبکه‌ی NBC شناخته می‌شود، به بازیگرهای این اقنباس تلویزیونی ملحق شده است.

استفانی بیاتریز در سریال Twisted Metal نقش کاراکتری با نام کوایت (Quiet) را بازی می‌کند که یک «دزد ماشین بدجنس و سرسخت است و کاملا براساس غرایز عمل می‌کند». این شخصیت در جامعه‌ای به دنیا آمد که «مجبور به سکوت» شد، اما هنوز معلوم نیست که چه مقدار در سریال صحبت خواهد کرد. بااین‌وجود کوایت در تلاش برای یافتن جایگاه خود در جهان، با جان دو (با نقش‌آفرینی آنتونی مکی) وارد رابطه‌ی متضاد و ناخوشایندی می‌شود.

کوایت نیز مانند جان دو شخصیت جدیدی است که برای سریال Twisted Metal خلق شده است. این سریال کمدی اکشن در زمانی نامعلوم از شبکه‌ی پیکاک تقدیم بینندگان خواهد شد. این سریال براساس طرح اولیه‌ی رت ریس و پال ورنیک، نویسندگان فیلم Deadpool (ددپول) ساخته می‌شود که وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی آن را نیز برعهده دارند.

رُزا دیاز در سریال بروکلین نه-نه

مایکل جاناتان اسمیت، نویسنده‌ی سریال Cobra Kai (کبرا کای) فیلم‌نامه‌ی سریال را به رشته‌ی تحریر در می‌آورد و یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه است. هرمن هالست از استودیوهای پلی استیشن، اسد قزلباش و کارتر سوان از شرکت پلی استیشن پروداکشنز، جیسون اسپایر از شرکت اینسپایر اینترتینمنت، ویل آرنت و مارک فورمن از شرکت Electric Avenue و پیتر پرینسیپاتو از شرکت Artists First از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. کیتائو ساکورای از شرکت Bad Trip نیز برای تهیه‌کنندگی اجرایی و کارگردانی چند قسمت از این سریال اکشن کمدی انتخاب شده است.

شرکت سونی براساس گزارش‌ها مشغول توسعه‌ی بازی جدیدی از مجموعه‌ی Twisted Metal است که احتمالا همزمان با پخش اقتباس تلویزیونی آن روانه‌ی بازار خواهد شد. ظاهرا استودیو Firesprite که در سپتامبر ۲۰۲۱ به تصاحب سونی درآمد، روی این بازی کار می‌کند. این موضوع تاکنون رسما تأیید یا تکذیب نشده است. بازی Twisted Metal Black آخرین نسخه‌ی اصلی این مجموعه بود که در سال ۲۰۱۲ برای پلی استیشن 3 عرضه شد. این نسخه که توسط استودیو Eat Sleep Play توسعه یافته بود، یک ریبوت برای مجموعه به‌حساب می‌آمد.

شرکت سونی فعالانه به تولید فیلم‌ها و سریال‌های مختلف براساس بازی‌های پلی استیشن چراغ سبز نشان می‌دهد. درحال‌حاضر اقتباس سینمایی Ghost of Tsushima (شبح سوشیما) به کارگردانی چاد استاهلسکی و یک سریال از سری بازی The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) برای شبکه‌ی HBO در حال ساخت است. فیلم لایو-اکشن Uncharted (آنچارتد) با نقش‌آفرینی تام هالند نیز در فوریه‌ی سال جاری روی پرده‌ی سینما رفت تا به موفقیت مالی قابل‌توجه با فروش تقریبا ۴۰۰ میلیون دلاری برسد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده