نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۷

پیوستن بازیگر جک ریچر به فیلم سریع و خشن 10

آلن ریچسون، بازیگر نقش جک ریچر در سریال Reacher، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم سریع و خشن 10 اضافه شده است.

اوایل این ماه بود که جاستین لین، کارگردان فیلم سریع و خشن 10 با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که دیگر وظیفه کارگردانی فیلم Fast X را بر عهده ندارد و او دلیل این موضوع را اختلاف نظر اعلام کرد. در ادامه لویی لتریر، کارگردان فیلم The Incredible Hulk و فیلم Now You See Me، به‌عنوان جایگزین لین روی صندلی کارگردانی قسمت دهم فیلم سریع و خشن نشست و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم Fast and Furious 10 اضافه شده است.

آلن ریچسون که اخیرا برای بازی در نقش جک ریچر در سریال Reacher بسیار شناخته شده، جدیدترین بازیگری است که قرار است شاهد حضورش در فیلم Fast X باشیم، اما اطلاعات بیشتری از نقش او در این فیلم منتشر نشده است. به‌نظر می‌رسد که باتوجه‌به فیزیک بدنی ریچسون و درخشش در نقش جک ریچر، او گزینه مناسبی برای قسمت جدید فیلم سریع و خشن باشد. جاستین لین و دن مزیو، نویسنده فیلم Wrath of the Titans وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم سریع و خشن 10 را بر عهده داشته‌اند.

جان سینا و ون دیزل خشمگین در فیلم سریع و خشن ۹

علاوه‌بر سریال Reacher، ریچسون سابقه حضور در سریال Titans، یک قسمت از سریال Black Mirror، فیلم The Hunger Games: Catching Fire و دو قسمت Teenage Mutant Ninja Turtles را نیز داشته است. وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، سانگ کانگ، تایریس گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، جیسون موموآ، بری لارسون، دانیلا ملچیور و کاردی بی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast X حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Fast X قرار است در تاریخ ۱۹ می ۲۰۲۳ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم سریع و خشن 11 در دست ساخت است که این قسمت که پایان داستان سری اصلی است، هنوز تاریخ اکرانی ندارد. قابل انتظار است مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Fast and Furious 10 به‌زودی از سر گرفته شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده