نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۸

مشخص شدن بازیگر اصلی دنباله فیلم Godzilla vs Kong

دنباله فیلم Godzilla vs Kong با محوریت شخصیت کینگ کونگ در دست ساخت است و حالا بازیگر اصلی این فیلم مشخص شده است.

فیلم Godzilla vs. Kong سال گذشته روی پرده‌های سینما رفت و توانست نقدهای نسبتا مثبتی از منتقدان دریافت کند و بیش از ۴۶۸/۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. در ادامه در اردیبهشت گذشته خبری منتشر شد مبنی‌براینکه یک دنباله از این فیلم در دست توسعه است که تمرکز آن روی کینگ کونگ خواهد بود. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر اصلی انسان این فیلم مشخص شده است. ددلاین گزارش داد که دن استیونز، بازیگر سریال Legion نقش اصلی دنباله فیلم Godzilla vs Kong را بر عهده گرفته است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم بدون نام قرار است از تابستان امسال در کشور استرالیا آغاز شود. گفته می‌شود که این فیلم احتمالی، ممکن است Son of Kong نام داشته باشد و آدام وینگارد، کارگردان فیلم Godzilla vs Kong وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. در حال حاضر جزئیات و اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات فیلم بعدی دنیای سینمایی MonsterVerse در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که این فیلم قرار است به داستان کینگ کونگ پس از حوادث فیلم Godzilla vs Kong بپردازد.

دن استیونز در فیلم I Am Your Man

وینگارد و استیونز پیش از این در فیلم The Guest با یکدیگر همکاری کرده بودند و فیلم جدید کینگ کونگ دومین همکاری مشترک آن‌ها است. همچنین سریال لایو اکشن گودزیلا برای شبکه اپل تی وی پلاس در دست ساخت است که اطلاعات بیشتری از این پروژه در دسترس نیست. استیونز اخیرا در انیمیشن The Sea Beast صداپیشگی کرده و در سریال Immigrant جلوی دوربین رفته است.

علاوه‌بر سریال Legion و فیلم The Guest، استیونز سابقه حضور در سریال Downton Abbey، فیلم The Fifth Estate، فیلم Night at the Museum: Secret of the Tomb، فیلم Colossal، فیلم Beauty and the Beast، فیلم Marshall، فیلم The Man Who Invented Christmas، فیلم Apostle، فیلم Lucy in the Sky، فیلم The Call of the Wild، فیلم Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga، فیلم I'm Your Man و سریال Gaslit را نیز در کارنامه خود داشته است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده