نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۷

نقش‌آفرینی آدام درایور و ناتالی امانوئل در فیلم جدید فرانسیس فورد کاپولا

فرانسیس فورد کاپولا، کارگردان فیلم‌های پدرخوانده اعلام کرد که کدام بازیگرها را برای نقش‌آفرینی در فیلم جدید Megalopolis انتخاب کرده است.

فیلم Megalopolis اثری است که فرانسیس فورد کاپولا برای سال‌ها در پی تولید آن بوده است. این کارگردان طی بیست سال گذشته با برخورد به موانع گوناگونی مانند تأمین نشدن بودجه و واقعه‌ی انهدام برج‌های دوقلو موفق به ساخت این فیلم سینمایی نشده است. حالا به گزارش هالیوود ریپورتر در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرستی از بازیگرهای پروژه منتشر شد که نام‌های آشنایی مانند آدام درایور و ناتالی امانوئل در آن به چشم می‌خورند. فارست ویتاکر، لارنس فیشبرن و جان ویت افراد دیگری هستند که در این فیلم حضور خواهند داشت.

فرانسیس فورد کاپولا همچنین قصد دارد با پذیرفتن ریسکی بزرگ، بخشی از بودجه‌ی فیلم پرخرج Megalopolis را از دارایی‌های شخصی خود تأمین کند. این فیلم سینمایی حدود ۱۰۰ میلیون دلار بودجه خواهد داشت. کاپولا در رویدادی که به مناسبت پنجاهمین سالگرد اکران فیلم پدرخوانده برگزار شده بود، در گفت‌وگو با رسانه THR گفت: «شیوه‌های خاصی وجود دارند که همه فکر می‌کنند فیلم‌ها باید به این شکل ساخته شوند. حال اگر شما ایده‌ی دیگری در ذهن داشته باشید، این موضوع حسابی اذیت‌تان می‌کند. ممکن است بازخورد مردم نسبت به آن بسیار غیرقابل قبول باشد، اما گاهی اوقات یک ایده‌ی متفاوت می‌تواند آینده را دچار تغییر کند. پس ارزش درنظرگرفتن را دارد».

فرانسیس فورد کاپولا پشت تریبون ایستاده است

کاپولا درباره داستان Megalopolis می‌گوید: «طرح اصلی فیلم یک حماسه‌ی رومی است، به روش سنتی سیسیل بی. دمیل و [فیلم] بن هور. اما [داستان این فیلم] به‌عنوان اثری مدرن و متمرکز بر آمریکا روایت می‌شود».

او ادامه می‌دهد: «فیلم براساس توطئه‌ی کتلین ساخته می‌شود که از روم باستان به‌دست ما رسیده است. توطئه‌ی کتلین دوئلی مشهور بین یک نجیب‌زاده [به نام] کتلین و سیسرونِ معروف که فارست ویتاکر [بازیگر آن] خواهد بود. او اکنون در تنگنا اقتصادی، شهردار مشکل‌دار شهر نیویورک است؛ تنگنایی اقتصادی مشابه با دوران شهرداری دینکینز. داستان در یک روم جدید رخ می‌دهد. [این فیلم] یک حماسه‌ی رومی [است] که به دوران مدرن فرستاده شده. زمان فیلم به سال مشخصی از نیویورکِ مدرن اشاره ندارد. این جلوه‌ای از نیویورک مدرن است؛ جایی که من به آن روم جدید می‌گویم».

آدام درایور طی سال‌های گذشته در چند اثر از ریدلی اسگات حضور داشت و آخرین بار در فیلم‌های The Last Duel و House of Gucci دیده شده است. پروژه‌های پیش روی او شامل White Noise از نتفلیکس و پروژه‌ی هیجان انگیز و علمی-تخیلی سونی به نام 65 می‌شوند.

ناتالی امانوئل بیشتر به خاطر حضور در سریال Game of Thrones و فیلم‌های Fast & Furious شناخته می‌شود. فیلم ترسناک The Bride، پروژه‌ی بعدی او در سینما خواهد بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده