نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۸

انتشار اولین تریلر سریال رزیدنت ایول نتفلیکس

شبکه نتفلیکس امروز اولین تیزر تریلر سریال Resident Evil را منتشر کرد که در آن شاهد نمایش منشا خلق زامبی‌ها هستیم.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر سریال Resident Evil منتشر شده است. نتفلیکس امروز اولین تریلر این سریال لایو اکشن را منتشر کرده است که در طول آن شاهد ورود به راکون سیتی جدید در سال ۲۰۲۲ هستیم که شروع اتفاقات سریال است و در ادامه خلق زامبی‌ها تا سقوط دنیا توسط آن‌ها در آینده نمایش داده می‌شود. سریال رزیدنت ایول وعده یک سریال نسبتا ترسناک و پر از زامبی و احتمالا صحنه‌های اکشن را به طرفداران می‌دهد و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اتفاقات سریال Resident Evil در دو خط زمانی متفاوت روایت می‌‌شود. خط زمانی نخست داستان جید و بیلی وسکر، دختران ۱۴ ساله‌ی آلبرت وسکر را روایت می‌کند که در نیو راکون سیتی زندگی می‌کنند و به یکباره خود را در چنگال خطر می‌بینند. خط زمانی دوم در آینده و ۱۶ سال پس از خط زمانی اول جریان دارد که ویروس T بیشتر افراد را آلوده کرد و تنها ۱۶ میلیون بازمانده روی زمین باقی‌مانده است. در این خط زمانی جید ۳۰ سال دارد و در تلاش برای بقا در جهانی مملو از هیولاهای جهش‌یافته است.

لنس ردیک در نقش آلبرت وسکر، الا بالینسکا، تامارا اسمارت، سینا آگودانگ، آدلین رودولف، تتیانا گایدر، کانر گوساتی، ترلو کانوری و پاولا نونز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Resident Evil حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اندرو دب که پیش از این به‌عنوان نویسنده و دستیار تهیه‌کننده در سریال Supernatural حضور داشته، به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده در سریال Resident Evil حضور دارد.

همچنین وظیفه کارگردانی دو قسم تاول سریال رزیدنت ایول بر عهده برونون هیوز با سابقه کارگردانی سریال The Walking Dead، سریال Better Call Saul و سریال Breaking Bad را در کارنامه خود داشته، بوده است. نتفلیکس برای ساخت سریال Resident Evil با شرکت کنستانتین فیلم همکاری می‌کند که پیش از این وظیفه تولید فیلم‌های مجموعه رزیدنت ایول را نیز بر عهده داشته است.

سریال Resident Evil که در ۸ قسمت یک ساعته تولید شده‌اند، در تاریخ ۱۴ ژوئیه (۲۳ تیر) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده