نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۲

پایان یافتن سریال Jack Ryan در فصل چهارم | احتمال ساخت اسپین آف

آمازون اعلام کرد که سریال Jack Ryan با بازی جان کرازینسکی در فصل چهارم به پایان خواهد رسید. همچنین یک اسپین‌آف احتمال دارد براساس این سریال ساخته شود.

ماه مهر گذشته بود که شبکه آمازون از تمدید زودهنگام سریال Jack Ryan برای فصل چهارم خبر داد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از آینده سریال Tom Clancy’s Jack Ryan منتشر شده است. ددلاین از منابع خود شنیده است که سریال جک رایان با بازی جان کرازینسکی قرار است در فصل چهارم به پایان برسد و مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل پایانی این سریال هم‌اکنون در جریان است.

اگرچه این ممکن است به معنای پایان کار جان کرازینسکی در نقش جک رایان باشد، اما ممکن است دنیای سریال Jack Ryan همچنان به کار خود ادامه دهد. ددلاین شنیده است که آمازون به‌همراه بخش تلویزیونی اسکای‌دنس و پارامونت در حال بررسی ساخت اسپین‌آفی براساس شخصیت دینگ چاوز با بازی مایکل پنیا هستند. این شخصیت قرار است برای اولین‌بار در قسمت پایانی فصل سوم سریال Jack Ryan معرفی شود، اما هنوز ساخت اسپین‌آف سریال جک رایان در مراحل اولیه است و ساخت آن قطعی نیست.

مایکل پنیا

در حال حاضر مشخص نیست که چه زمانی شاهد پخش فصل چهارم سریال Jack Ryan و ساخت احتمالی اسپین‌آف آن خواهیم بود، چرا که آمازون هنوز تاریخ پخش فصل سوم سریال جک رایان را اعلام نکرده است، اما بسیاری اعتقاد دارند که احتمالا فصل سوم این سریال در طول سال جاری میلادی و فصل چهارم آن در سال ۲۰۲۳ از آمازون پخش خواهند شد. در حال حاضر شخصی در این رابطه صحبتی نکرده است، اما طبق گفته منابع نزدیک به پروژه، کرازینسکی در مجموع برای بازی در چهار فصل از سریال Jack Ryan تعهد و قرارداد داشت.

پیش از این اشخاصی چون الک بالدوین، هریسون فورد، بن افلک و کریس پاین نقش جک رایان را بازی کرده بودند. همچنین شخصیت چاوز قرار است حضور پر رنگی را در اتفاقات فصل چهارم سریال Tom Clancy’s Jack Ryan داشته باشد و سریال آن حتی دارای فیلمنامه یا یک طرح کلی نیست و در حال حاضر تنها یک ایده است. جان کرازینسکی، ابی کورنیش، وندل پیرس، مایکل کلی، بتی گابریل، جیمز کازمو، پیتر گینس، نینا هوس، مایکل پنیا و آلکسی مانولوف، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Jack Ryan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده