نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۳

تمدید سریال Upload برای فصل سوم توسط آمازون

آمازون سرانجام از تمدید سریال Upload با بازی رابی امل برای فصل سوم خبر داده است. مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم این سریال کمدی آغاز شده است.

فصل دوم سریال Upload اواخر اسفند گذشته از شبکه آمازون پخش شد و با اینکه فصل دوم این سریال کمدی با یک کلیف‌هنگر به پایان رسید، اما در ادامه خبری از تمدید سریال آپلود برای فصل سوم منتشر نشد. حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال کمدی سرانجام برای فصل جدید تمدید شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، آمازون به‌صورت رسمی از تمدید سریال Upload برای فصل سوم خبر داده است. همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم این سریال کمدی آغاز شده است.

طبق اعلام آمازون، فصل دوم سریال آپلود از ماه مارس تاکنون در بین ۱۰ سریال پر بیننده این سرویس استریم قرار دارد. گرگ دنیلز، شورانر و خالق سریال The Office و سریال Parks and Recreation، وظیفه ساخت سریال Upload را بر عهده دارد که برای ساخت فصل سوم این سریال کمدی باز خواهد گشت. با اینکه اطلاعاتی از فصل سوم سریال آپلود در دسترس نیست، اما دنیلز در بیانیه منتشر شده وعده داد که فصل سوم سریال Upload ادامه داستان نیتن و نورا را دنبال خواهد کرد.

دنیای مجازی در فصل اول سریال Upload

رابی امل، کریس ویلیامز، بارکلی هوپ، جسیکا توک، اندی الو، کوین بیگلی، زینب جانسون، ویلیام بی. دیویس و جولیان کریستوفر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال آپلود حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اتفاقات سریال Upload در سال ۲۰۳۳ جریان دارد که در آن انسان‌ها می‌توانند پس از مرگ خود را در دنیای مجازی بارگذاری کنند. نیتن در فصل دوم سریال Upload در یک دو راهی در زندگی خود قرار گرفته است.

ازطریفی نامزد سابقش به شکل غیر منتظره‌ای به لیک‌ویو آمده و امیدوار است که روابط آن‌ها بهبود پیدا کند و ازطرفی نیتن همچنان عاشق نورا، فرشته خدمات مشتریان لیک‌ویو است. در همین حال نورا خارج از شبکه و در دنیای واقعی با گروه شورشی ضد فناوری The Ludds درگیر است. فصل دوم سریال آپلود حاوی موارد جدیدی مثل برنامه کودک دیجیتالی درون برنامه‌ای لیک‌ویو به‌نام prototykes است و قرار است در فصل دوم با پیشرفت‌ها و مشکلات جدید تکنولوژی مواجه شویم.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده